تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه
سرخط خبرها

نارضایتی مدیران گل گهر از نتایج قلعه نویی| امیر روی لبه تیغ

  • کد خبر: ۸۹۸۲۶
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
نارضایتی مدیران گل گهر از نتایج قلعه نویی| امیر روی لبه تیغ
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان به شدت از نتایج قلعه نویی ناراضی است. اسفندیارپور در تلاش است مشکلات تیمش را در هفته‌های آتی حل کند. قرار است یک کارگروه فنی برای بررسی نتایج تشکیل شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که مدیررسانه‌ای باشگاه گل گهر سیرجان که فردی نزدیک به امیر قلعه نویی است در تلاش است با پیش کشیدن ماجرای بخشش قلعه نویی نارضایتی مدیران این باشگاه از نتایج اخیر را از نظر‌ها دور کند، اما مدیریت این باشگاه سیرجانی به شدت از وضعیت به وجود آمده ناراضی است. محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال خبرنگار شهرآرا پیرامون نتایج اخیر این تیم اظهاراتی داشته که کاملا نارضایتی‌اش را نمایان می‌کند. اسفندیار پور می‌گوید: ما هزینه قابل توجهی برای گل گهر انجام دادیم و از این پس هم خواهیم کرد. نگاه ما حمایتی است و حتی قصد داریم یک بازیکن خارجی دیگر را به خدمت بگیریم. ما به دنبال موفقیت هستیم، اما نتایجی که اخیرا رقم خورده هرگز مورد تایید ما نیست. ما به شدت ناراضی هستیم و این موضوع را به اطلاع مربیان هم رسانده‌ایم.»

اسفندیارپور درباره اینکه چه تدبیری برای ادامه راه پیش روی این باشگاه است، گفت: «ما یک کمیته فنی در راستای ارزیابی نتایج تشکیل خواهیم داد تا مشخص شود که چرا گل گهر آن نتایجی که مد نظر مدیریت بوده را به دست نیاورده است. باید این مشکلات واکاوی شود.»

با توجه به اظهارات تازه اسفندیار پور می‌شود این طور تحلیل کرد که امیرقلعه نویی زمان زیادی برای تجکیم جایگاه خود روی نیمکت گل گهر سیرجان ندارد و باید به سرعت نتایج را اصلاح کند.

گل کهر در هفته هفتم با تیم پیکان بازی دارد و این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر گل گهر بازهم نتیجه نگیرد و روی نوار مساوی گام بردارد، جایگاه قلعه نویی به شدت سست خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->