نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نباید صابر را فدای یک تورنمنت کرد|نگرانی به حق ارومیه ای ها

  • کد خبر: ۸۹۸۳۳
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
نباید صابر را فدای یک تورنمنت کرد|نگرانی به حق ارومیه ای ها
اینطور که مشخص است صابر کاظمی نه تنها مصدوم است بلکه والیبال زده هم شده و باید به او استراحت داد تا دوباره با انرژی به والیبال باز گردد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، صابر کاظمی بازیکن ملی پوش والیبال کشورمان در مورد حضورش در ترکیب تیم والیبال فولاد سیرجان برای رقابت در جام باشگاه‌های جهان گفته است: «من واقعاً نمی‌دانم دلیل اصرار برای حضور من در جام باشگاه‌های جهان چیست؟ با توجه به مصدومیت زانو و مچ و کمر و کتف چطور می‌توانم به آن تیم کمک کنم؟ از طرفی اگر من همراه این تیم به برزیل بروم و خدای ناکرده با این وضعیت بدنی و تورنمنت‌هایی که شرکت کرده‌ام مصدوم شوم چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ من الان فقط به استراحت و ریکاوری ذهنی احتیاج دارم که فکر کنم این موضوع کمترین حق من باشد. هر دو زانویم مصدومیت دارد و حتی طی کردن برخی روال عادی زندگی هم برایم سخت است. متاسفانه هیچکس مرا درک نمی‌کند؛ چطور می‌توانم ۲۴ ساعت در راه برزیل باشم و ۲۴ ساعت هم همین مسیر را برگردم و تنها چند امتیاز برای سیرجان بازی کنم؟ می‌گویند که صابر سرمایه ملی است، اما رفتاری که با من می‌کنند شبیه به سرمایه‌ها نیست. نمی‌دانم چرا دوست دارند مرا اذیت کنند.»
از آنطرف هم دوستداران والیبال و مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه نگران هستند که به نظر می‌رسد نگرانی شان درست و منطقی است، آن‌ها بعد از مصدومیت و جراحی علی اصغر مجرد که تاوان زیادی برای باشگاه شهرداری داشت دیگر تاب از دست دادن مهره‌ای را ندارند. به ویژه بازیکنی، چون صابر کاظمی که متاسفانه مصدوم و والیبالزده شده است.
به هرحال در پست پشت خط الان بازیکنانی داریم که می‌توانند برای سیرجان یار باشند و ما هم می‌نویسیم در خانه اگر کس است یک حرف بس است! نباید صابر را فدای یک تورنمنت کرد و بهتر است سیرجانی ها از بقیه بازیکنان بهره ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->