مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان برای صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو
سرخط خبرها

زمان عرضه گوشی شیائومی سری Realme ۹ مشخص شد

  • کد خبر: ۸۹۸۵۸
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
زمان عرضه گوشی شیائومی سری Realme ۹ مشخص شد
گزارشات جدیدی از جزئیات و نحوه عرضه سری گوشی‌های ریلمی ۹ شیائومی منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به گزارش GSMArena؛ قرار بود ریلمی دو نسل از گوشی‌های خود را طی یک سال عرضه کند، اما مدهاو شیث، معاون Realme، در مصاحبه‌ای در ماه سپتامبر، فاش کرد که این شرکت مجبور شد برنامه‌های خود را در سال جاری به دلیل کمبود چیپست برای سری Realme 9 تغییر دهد و بنابراین عرضه آن تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. در حالی که وی اطلاعات دیگری در مورد سری Realme 9 فاش نکرد، باید گفت که این مجموعه در سه ماهه اول ۲۰۲۲ در هند عرضه می شود.

برخی منابع ادعا می کنند که سری Realme 9 شامل چهار گوشی هوشمند - Realme 9، Realme 9 Pro، Realme 9i و Realme 9 Max/Pro+ خواهد بود. البته ریلمی هنوز گوشی هوشمند با نام Max یا Pro+ را راه اندازی نکرده است. با این حال، مورد اول یعنی max برای Realme جدید نیست، زیرا چند ماه پیش هم Realme X7 Max 5G که در واقع یک Realme GT Neo تغییر نام‌گذاری شده در چین است را در هند راه‌اندازی کرد.

با بازگشت به سری Realme 9، منبع می‌گوید که ریلمی قصد دارد هر چهار مدل را در فوریه آینده در هند عرضه کند، اما همچنین ممکن است شاهد معرفی این برند جوان در دو رویداد مختلف باشیم.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری Realme 9 نداریم، اما شایعات حاکی از آن است که مدل‌های Pro و Max/Pro+ با Snapdragon 870 SoC و صفحه نمایش 120Hz AMOLED عرضه می‌شوند و همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که آن‌ها دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->