نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس
سرخط خبرها

درباره صحبت‌های تازه رامبد جوان و موج واکنش‌های منفی مردم به آن

  • کد خبر: ۸۹۸۹۸
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
درباره صحبت‌های تازه رامبد جوان و موج واکنش‌های منفی مردم به آن
انتشار یک ویدئوی جدید به وسیله رامبد جوان، باعث شد تا او دوباره وارد گود حاشیه‌هایی شود که با سری جدید خندوانه کمی از آن‌ها فاصله گرفته بود.

عروجی | شهرآرانیوز - برایند صحبت‌ها از فصل تازه خندوانه و آنچه رامبد جوان بعد از یک فصل که اذعان کرد خیلی برایش حوصله و انرژی خرج نکرده، مثبت بود. آیتم‌های جذاب، مسابقه‌هایی که وعده آن‌ها داده شده و از همه مهم‌تر، حضور پررنگ جناب‌خان که محبوب قلب خیلی‌هاست، همه و همه باعث شد تا این برایند مثبت شکل بگیرد.

بسیاری از اظهارنظر‌های مردم پای پست‌های اینستاگرام نیز گواه همین اتفاق است. اظهارنظر‌هایی نظیر «چقدر خوب شد که خندوانه باز هم اومد.» یا «دکور شاد برنامه خیلی خوب شده» و «آقا عالی بود کلی خندیدیم.»، اما انتشار یک ویدئوی جدید به وسیله رامبد جوان، باعث شد تا او دوباره وارد گود حاشیه‌هایی شود که با سری جدید خندوانه کمی از آن‌ها فاصله گرفته بود. حاشیه‌ها و هجمه‌هایی که سبب شد کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی به او و پست تبلیغاتی‌اش و آنچه می‌گوید انتقاد‌های زیادی وارد کنند.


تبلیغ جنجالی رامبد جوان؛ مشکل مالی دارید رژیم بگیرید! + فیلم


حرف‌هایی که رامبد جوان در نزدیک به ۲ دقیقه زده و از خودش منتشر کرده، حالا در صدر اخبار است و البته در صدر حمله‌های کاربران. طبیعتا درباره حرف‌های قبلی اش نمی‌توان اظهارنظر کرد و منصفانه نیست که همه را جمع کرد و انداخت روی یک دایره و یک نتیجه گرفت.

اشاره ما اینجا فقط همان حرف‌هایی است که درباره گرانی اقلام اساسی مردم می‌زند. اینکه فوق العاده گران است و یک بسته آدامس را ۲۰ هزار تومن خریده و... جوان در کنار اینکه با این وضعیت شوخی می‌کند و کنایه می‌زند، گلایه هایش را هم مطرح می‌کند، تلویحا اشاره‌های نقادانه‌ای هم به مسئولان امر می‌کند؛ کاری که در «خندوانه» بیشتر روی دوش جناب خان است، اما قسمت بحث برانگیز ماجرا نتیجه گیری اوست.

راستش آنچه رامبد جوان به عنوان پیشنهاد یا راه حل مطرح می‌کند برای مردم پذیرفتنی نیست. توی کتشان نمی‌رود. نمی‌توانند تحملش کنند. در واقع ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیشنهاد‌های این مدلی آن هم از طرف مجری که به دنیا آوردن بچه اش و مارک لباس هایش در یک کشور خارجی برای مدت زیادی بحث‌های گسترده‌ای راه انداخته بود، بیشتر از اینکه همدلانه جلوه کند بسیار دافعه برانگیز است. مثال مشهورش همان خوردن رطب و منع خوردنش است. اینکه چه کسی دارد چه حرف‌هایی می‌زند حالا بیشتر از هر وقت دیگری برای مردم اهمیت دارد.

یادمان نرود که خانم کارشناس صداوسیما در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، یک سال پیش گفته بود: «باید سطح انتظاراتمان را از گوشت مرغ و میوه پایین‌تر بیاوریم تا زندگی حرکت کند. اگر یک هفته میوه نخوریم اتفاقی نمی‌افتد. به داشته هایمان قناعت کنیم.» این گزینه‌های حذف و اضافه برای سفره‌های مردم دیگر جواب نمی‌دهد و بدتر می‌تواند باعث گلایه مردم شود. رامبد جوان دست کم اگر نیت خیری هم داشته باید دور این مدل حرف زدن و نمایش بازی کردن را خط بکشد و همان خندوانه را اجرا کند و از مردم بخواهد بخندند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->