ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کار سخت استقلال و پرسپولیس پیش از دربی مقابل نفتی‌ها

  • کد خبر: ۸۹۹۲۹
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کار سخت استقلال و پرسپولیس پیش از دربی مقابل نفتی‌ها
امروز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال سرخابی‌ها به مصاف تیم‌های نفتی می‌روند.

احسان سرفرازی/شهرآرانیوز - هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۵ مسابقه در شهر‌های مختلف شروع می‌شود. در بازی‌های مهم این هفته، سپاهان صدرنشین از ساعت‌۱۶ در ورزشگاه فولادشهر از نساجی مازندران پذیرایی خواهد کرد و استقلال برای باقی‌ماندن در جمع بالانشینان باید در اهواز به میهمانی صنعت‌نفت آبادان برود.

در آخرین بازی امروز و از ساعت‌۱۸ نیز شاگردان یحیی گل محمدی که با برتری هفته پیش به‌صورت موقت از بحران خارج شده‌اند، باید در ورزشگاه آزادی به‌مصاف نفت مسجد‌سلیمان بروند. در دیگربازی‌ها امروز هم پیکان در خانه پذیرای گل‌گهر سیرجان خواهد بود و مس رفسنجان نیز از هوادار میزبانی می‌کند.

صنعت‌نفت آبادان- استقلال/ ساعت ۱۶

بدون‌شک جذاب‌ترین اتفاق این بازی تقابل فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان است؛ ۲ هم‌بازی قدیمی که هردو جزو بازیکنان محبوب تاریخ استقلال هستند. البته فرهاد مجیدی یک تقابل استقلالی دیگر هم داشت و مقابل امیر قلعه‌نویی با نتیجه مساوی متوقف شده بود. استقلال هر ۳ بازی اخیر خودش را با نتیجه مساوی پشت‌سر گذاشته است و حالا برای حفظ فاصله‌اش با تیم‌های بالا‌نشین جدول، نیاز مبرمی به ۳‌امتیاز این مسابقه دارد. آبی‌پوشان پایتخت هفته گذشته به‌علت ندادن ضمانت بانکی به سازمان لیگ نتوانستند از کوین یامگا و رودی ژستد، ۲ بازیکن خارجی‌شان، استفاده کنند، اما گفته می‌شود توافقاتی بین طرفین صورت گرفته است و این ۲ بازیکن خارجی می‌توانند در بازی روز دوشنبه به زمین مسابقه بروند.

شاگردان مجیدی بعد از این بازی باید به‌مصاف پرسپولیس، رقیب دیرینه‌شان، بروند؛ به‌همین‌علت این احتمال وجود دارد که آن‌ها بازی محتاطانه‌ای برابر حریف آبادانی خود در دستور‌کار قرار بدهند تا برای بازی با سرخ‌پوشان پایتخت مشکلی نداشته باشند. علیرضا منصوریان سابقه سرمربیگری در استقلال را دارد؛ به‌همین‌علت او با نحوه بازی این تیم آشنا‌ست و همین موضوع ممکن است برای آبی‌پوشان دردسر‌ساز شود. در سوی دیگر میدان، اما منصوریان که قبل از بازی با پرسپولیس از ۲ بازی آخر تیمش ۴‌امتیاز گرفته بود، باید از تیم محبوبش امتیاز بگیرد تا به شرایط برزیل ایران در جدول سر‌و‌سامان بدهد.

صنعت‌نفت اگر می‌خواهد در لیگ برتر ماندگار شود، باید تغییری اساسی در نتیجه‌گیری و روند بازی تیمش ایجاد کند. نفتی‌ها هفته گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس شکست خوردند و این هفته هم در خانه کار سختی دارند. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که منصوریان و مجیدی تا امروز در مقام سرمربی یک‌بار روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که به بازی فصل گذشته آلومینیوم و استقلال در اراک برمی‌گردد؛ دیداری که با تساوی به پایان رسید و حالا باید دید دومین تقابل این ۲ مربی نتیجه خواهد داشت یا نه.

مظاهری از فهرست استقلال خط خورد

رشید مظاهری، سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی، ۳ دروازه‌بان این فصل آبی‌پوشان هستند که کادرفنی این تیم تصمیم گرفته است برای جدال با نفت آبادان نام رشید مظاهری را از فهرست خارج کند. با گذشت ۶ هفته از لیگ برتر در فصل بیست‌و‌یکم، هر ۳ دروازه‌بان استقلال فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده‌اند و طی ۲ بازی اخیر، اما علیرضا رضایی توانسته است نظر کادرفنی را برای حضور در دروازه جلب کند و ۲ کلین‌شیت نیز به نام خود ثبت کرده است.

رشید مظاهری که گفته می‌شود با مصدومیتی جزئی نیز مواجه شده، در آخرین تمرین این تیم از فهرست آبی‌پوشان خارج شد تا برای تقابل با شاگردان علیرضا منصوریان اکنون این تیم از بین سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی، دروازه‌بان خود را مشخص کند. با توجه به حضور موفق رضایی در ۲ بازی اخیر، به نظر می‌رسد این گلر جوان برابر نفت آبادان نیز انتخاب اول فرهاد مجیدی لقب بگیرد. از‌سوی دیگر البته با توجه به در‌پیش‌بودن شهرآورد در هفته آتی، شاید فرهاد مجیدی نظر دیگری داشته باشد و تصمیم دیگری برای این بازی بگیرد.

سپاهان- نساجی مازندران/ ساعت‌۱۶

طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود این‌روز‌ها صدرنشین فوتبال ایران هستند و به عقیده بسیاری از کارشناسان، بخت اول قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شوند. سپاهان بعد از ۲ هفته ناکامی در گل‌زنی و کسب ۳ امتیاز، هفته گذشته در شیراز از سد فجر‌سپاسی گذشت تا جای آلومینیوم را در صدر جدول بگیرد. با توجه به اینکه امسال انتظار‌ها از محرم و تیمش حسابی بالا رفته، نویدکیا روی امتیاز‌های هر بازی حساب ویژه‌ای باز کرده و به‌دنبال این است که مثل فصل گذشته، ۳‌امتیاز بازی خانگی با نساجی را بگیرد. آن‌طرف میدان، نساجی که در اصفهان ساکت الهامی را دوباره روی نیمکتش خواهد دید، در سومین بازی خارج‌از‌خانه‌اش مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی، امیدوار است که دست‌خالی از ورزشگاه نقش‌جهان خارج نشود.

پرسپولیس- نفت مسجد‌سلیمان / ساعت ۱۸

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از ۳ هفته دوری از برد، هفته گذشته و در بازگشت تماشاگرانشان به ورزشگاه، صنعت‌نفت را شکست دادند و امیدوارند امروز از سد دیگر‌تیم نفتی لیگ بگذرند تا با برد به استقبال شهرآور‌د بروند. سرخ‌پوشان پایتخت با مشکلات زیادی مواجه هستند و هنوز پرداخت طلب کالدرون به‌طور‌کامل انجام نشده تا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی شان باز شود و قرارداد ۲ بازیکن تاجیکی خود را ثبت کنند. علاوه‌بر‌این، وضعیت مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس نیز هنوز مشخص نشده است.

سید‌جلال حسینی و احسان پهلوان دچار مصدومیت هستند و به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسند. پرسپولیسی‌ها بعد از این بازی به‌مصاف آبی‌پوشان پایتخت می‌روند؛ به‌همین‌علت این احتمال وجود دارد که سرخ‌پوشان با احتیاط برابر نفت مسجد‌سلیمان بازی کنند تا با نفرات کامل در شهرآورد پایتخت حاضر شوند. در‌آن‌طرف، تیم فوتبال نفت مسجد‌سلیمان هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد تا با کسب ۵‌امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد.

این تیم جنوبی در وضعیت بحرانی قرار دارد و به ۳‌امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد، اما کار سختی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال دارد. کرار جاسم و علی دغاغله، بازیکنان نفت مسجد‌سلیمان، به‌علت مصدومیت به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کنند و حضورشان در بازی با پرسپولیس قطعی نیست. البته کادر پزشکی این تیم جنوبی در تلاش است این ۲ بازیکن را برای این دیدار آماده کند. نکته جالب و مشترک هر ۲ تیم این است که هر ۲ باشگاه به روند داوری‌ها علیه خود در لیگ معترض‌اند.

پیکان- گل گهر سیرجان/ ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر نساجی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با برتری برابر تیم گل گهر وضعیت خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهند، اما کار سختی برابر حریف سیرجانی خود دارند. در آن طرف، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هفته گذشته در ورزشگاه آزادی توانست تیم استقلال را متوقف کند و با ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار بگیرد. شاگردان قلعه نویی، که آخرین روز‌های دوران محرومیتش را پشت‌سر می‌گذارد، قصد دارند با برتری برابر تیم پیکان دست پر به سیرجان برگردند تا در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->