نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

روایت حسن یزدانی از پیروزی مقابل تیلور| بغضی در سینه داشتم که رها شد

  • کد خبر: ۸۹۹۳۰
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
روایت حسن یزدانی از پیروزی مقابل تیلور| بغضی در سینه داشتم که رها شد
حسن یزدانی در گفتگو با سایت جهانی فدراسیون کشتی از اهمیت پیروزی مقابل تیلور گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن یزدانی که این‌روز‌ها خودش را برای لیگ برتر کشتی آماده می‌کند، در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون جهانی از دغدغه‌های پیش‌رویش صحبت کرد. ستاره هشتادوشش‌کیلوی کشتی جهان در این مصاحبه جالب تمام شکست‌هایش مقابل تیلور را به برتری این کشتی‌گیر آمریکایی ربط می‌دهد.

بعد از فینال المپیک به چه چیزی فکر می‌کردی؟

قطعا شکست برای هر آدمی سخت است و برای من هم خیلی سخت بود و در آن بازه زمانی خیلی سخت گذشت و وقتی به آن موضوع فکر می‌کنم، باز‌هم برای من سخت است؛ ولی خدا‌را‌شکر داخل اردو آمدم و دلگرمی‌ها و انرژی مثبتی که مردم و هواداران برای من می‌فرستادند، باعث شد که بتوانم مصمم‌تر تمرین کنم تا به خواسته دلم و خواسته هواداران برسم.

چطور می‌توانی شب فینال المپیک و شب فینال اسلو را با هم مقایسه کنی؟

۲ شب متفاوت است. آن شب با ناراحتی و سختی و این شب هم با خوش‌حالی؛ ولی در هر ۲ حالت مردم به من محبت داشتند. آنجا به من روحیه می‌دادند. آنجا باعث شدم کامشان تلخ شود و اشکشان را درآوردم و اینجا امیدوارم که اشک‌شوقشان را درآورده باشم.

آماده‌سازی‌ات برای مسابقات اسلو چه تفاوتی با گذشته داشت؟

با سرمربی تیم و تیم آنالیزوری که داشتیم، تاکتیکی را مدنظر قرار دادیم که طبق آن تاکتیک سعی می‌کردیم در تمرینات پیاده کنیم که اینجا نتیجه آن را به لطف خدا گرفتیم.

تفاوت آن مسابقه با نبرد‌های قبلی‌ات با تیلور چه بود؟

چهار‌مسابقه‌ای که با او داشتم، در شرایط‌های خاصی با هم کشتی گرفتیم. در کرمانشاه اولین سالی بود که به وزن جدید آمده بودم و بهتر از من کشتی گرفت و برنده شد. در بوداپست هم همین‌طور؛ چیزی که از نظر فنی کار کرده بود، پیاده کرد؛ اما من هم شرایط خوبی نداشتم و در چند مسابقه با اشتباه تاکتیکی آمده بودم و مسابقه را واگذار کرده بودم، ولی در توکیو بهتر شده بود و در ثانیه‌های آخر اتفاقی افتاد که منجر به باخت شد. خدا‌راشکر دیگر آن اشتباه را تکرار نکردم و منجر به پیروزی شد.

در این مسابقات سعی کردم که روی شیوه مسابقات و تاکتیکی که داشتم، بهتر تمرکز کنم و بتوانم در مسابقه آن را پیاده کنم. تیلور یک کشتی‌گیر زیرگیر است. فقط باید این کشتی‌گیر را مهار می‌کردم. نمی‌شود یک‌لحظه حساب کرد و باید در زوایای مختلف نگاه کرد. در بحث پیچیدن‌های کشتی تیلور بهتر است و نباید به چیزی که حریف می‌خواست، می‌رفتم و با او کشتی می‌گرفتم.

بعد از پیروزی در فینال و سوت پایان مسابقه به پشت افتادی. در آن لحظه چه اتفاقی رخ می‌داد؟

من خیلی‌وقت بود منتظر بودم این اتفاق رخ بدهد، ولی فرصت نشده بود و حریف بهتر از من بود و توانسته بود مسابقات را ببرد. به‌خاطر چند مسابقه که واگذار کرده بودم، زیر فشار بودم و از طرفی مردم خیلی دوست داشتند پیروز میدان شوم و بغضی در سینه‌ام بود که ربطی به حریف مقابل نداشت و فقط برای خالی‌کردن خودم بود.

پشتک‌زدنت در اول مسابقات از کجا آمده است؟

قبلا در سنین کودکی انجام می‌دادم و در مسابقات جام‌جهانی آمریکا فی‌البداهه در بدنم آمد و این حرکت را زدم. در بحث روانی روی من تأثیر زیادی دارد و برای همین، گاهی این حرکت را مقابل حریفان انجام می‌دهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->