ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس
سرخط خبرها

«توس‌رسان» به‌جای «فودفود»، نماینده مشهد در سری B لیگ والیبال

  • کد خبر: ۸۹۹۳۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
«توس‌رسان» به‌جای «فودفود»، نماینده مشهد در سری B لیگ والیبال
در سالی که مشهد در لیگ برتر و لیگ دسته‌یک تیمی ندارد، «توس‌رسان تجارت» نماینده مشهد در سری‌B لیگ دسته‌اول خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته‌یک والیبال، امسال در‌حالی پیگیری می‌شود که خبری از تیم‌های مشهدی در این دوره از مسابقات نیست؛ اتفاقی که البته به‌خاطر کوچ غافل‌گیرکننده مالک مجموعه اشتادسازه به کانادا قابل پیش‌بینی بود و شاید کاری از دست کسی در فاصله اندک باقی‌مانده تا شروع رقابت‌ها برنمی‌آمد. با‌وجود‌این حالا خبر می‌رسد که تیم «توس‌رسان تجارت» مشهد قرار است به‌عنوان نماینده مشهد در رقابت‌های سری‌B لیگ دسته‌اول والیبال از چندی دیگر به میدان برود. تیمی که همان بازیکنان و کادر فنی «فودفود» فصل قبل هستند، اما با نام اسپانسر جدید قرار است راهی مسابقات شوند. پیکار‌های سری‌B لیگ دسته‌اول والیبال کشور از ۲‌هفته دیگر آغاز می‌شود و تیم مشهد برای رسیدن به این مسابقات مسیر سختی را گذرانده است.

برنامه‌ریزی لیگ‌یک و غیبت فودفود

تیم والیبال فودفود مشهد فصل گذشته در رقابت‌های سری‌B لیگ دسته‌اول به میدان رفت و توانست دست‌آخر جواز حضور در رقابت‌های سطح‌A لیگ دسته‌اول را به دست آورد؛ تیمی که برای فصل جاری هم نزدیک به ۲‌ماه است که تمرین می‌کند و بازیکنان جوان، بومی و باانگیزه آن تحت هدایت مجید مینایی و بهروز شاکری قرار بود در رقابت‌های سری‌A لیگ دسته‌اول به میدان بروند، اما تغییر برنامه‌ریزی فدراسیون در دقیقه‌۹۰ موجب شد این تیم از حضور در مسابقات بازبماند. ماجرا از این قرار است که فدراسیون والیبال در ابتدا اعلام کرده بود مسابقات امسال به‌صورت مجتمع برگزار می‌شود، اما بعد باز تصمیم به برگزاری پیکار‌ها به‌صورت رفت‌و‌برگشت گرفت؛ مسئله‌ای که به‌دلیل بالا‌رفتن هزینه‌های تیم‌داری، فودفود را از حضور در این مسابقات منصرف کرد.

«توس‌رسان» و مسئله کمیسیون ماده‌۵

بعد از این اتفاق با تلاش هیئت والیبال استان، اسپانسری جدید با نام «توس‌رسان تجارت» مسئولیت تیم را قبول کرد. البته توس‌رسان، چون مجوز باشگاه‌داری نداشت، باید کمیسیون ماده‌۵ اداره کل ورزش و جوانان را می‌گرفت و بنا به گفته مربیان تیم این اتفاق همین هفته گذشته رخ داد و حالا بعد از ارزیابی نهایی فدراسیون، نام «توس‌رسان تجارت مشهد» در فهرست نهایی تیم‌های حاضر در سری‌B رقابت‌ها قرار خواهد گرفت. البته گذشت زمان و مسئله مالی سبب شد تا توس‌رسان تجارت مسئولیت تیم را در سری‌B به عهده بگیرد و نماینده مشهد در سری‌A که ۲ هفته از رقابت‌هایش می‌گذرد، نتواند شرکت کند.

تیمی جوان در جست‌و‌جوی خوشبختی

مجید مینایی، یکی از مربیان تیم والیبال توس‌رسان تجارت خراسان است که درباره وضعیت تیمش گفت: ما نزدیک به ۲‌ماه است که در سالن دانشگاه الزهرا (س) مشهد تمرین می‌کنیم و از حیث آمادگی فنی وضعیت خوبی داریم. وی افزود: تیمی کاملا جوان و بومی داریم و هدفمان از حضور در رقابت‌ها، بازیکن‌سازی برای والیبال استان است. مینایی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در سری‌B با نام فودفود شرکت داشتیم و توانستیم بازیکنان جوان و مستعد خوبی را به والیبال کشور معرفی کنیم. امسال هم به‌دنبال همین مسئله هستیم. مربی تیم مشهد یادآور شد: باتجربه‌ترین بازیکنان ما امسال ۲ بازیکن بیست‌وسه‌چهارساله هستند و دیگربازیکنانمان از آکادمی البرز و رده‌های سنی جوانان و نوجوانان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->