بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

کدام مواد غذایی، بیشترین افزایش قیمت را داشته است؟

  • کد خبر: ۸۹۹۵۴
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کدام مواد غذایی، بیشترین افزایش قیمت را داشته است؟
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، گوجه فرنگی ۳۳.۵ درصد، فلفل دلمه‌ای ۱۸.۵ درصد و رب گوجه فرنگی ۱۲.۳ درصد نسبت به ماه قبل افزایش قیمت داشته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، به گزارش مرکز آمار ایران، گوجه فرنگی ۳۳.۵ درصد، فلفل دلمه‌ای ۱۸.۵ درصد و رب گوجه فرنگی ۱۲.۳ درصد نسبت به ماه قبل افزایش قیمت داشته‌اند.


برنج در صدر گران شده‌های گروه غلات

در گروه نان و غلات، اقلام برنج ایرانی درجه یک با ۵.۱ درصد، رشته‌اش با ۴.۲ درصد و شیرینی خشک با ۴ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

مرغ ماشینی ۷.۸ درصد گران شد

در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آنها، مرغ ماشینی با ۷.۸ درصد و ماهی قزل آلا با ۶.۹ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

 

رشد ۴.۵ درصدی پنیر پاستوریزه

در گروه لبنیات، تخم‌مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به پنیر ایرانی پاستوریزه با ۴.۵ درصد، کره پاستوریزه حیوانی با ۴.۲ درصد و دوغ پاستوریزه با ۳.۴ درصد بوده است. همچنین در این گروه روغن نباتی جامد با ۴.۱- درصد و روغن مایع با ۰.۴- درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لیموترش و هلو بیشترین رشد قیمت را داشتند

در گروه میوه و خشکبار، یشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به لیموترش با ۴.۵ درصد و هلو با ۴.۳ درصد است. همچنین در این گروه پرتقال با ۲۲.۸- درصد و موز با ۱.۴- درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

در گروه سبزیجات و حبوبات نیز بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به گوجه فرنگی با ۳۳.۵ درصد، فلفل دلمه‌ای با ۱۵.۸ درصد و سیب زمینی با ۱۲ درصد است. همچنین در این گروه هویج فرنگی با ۲۴.۵- درصد و خیار با ۶.۴- درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

رشد قیمت ۱۳درصدی رب گوجه فرنگی و ۵ درصدی سس گوجه فرنگی 

در گروه قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به رب گوجه فرنگی با ۱۳.۳ درصد و سس گوجه فرنگی با ۵.۱ درصد است.

در آبان ۱۴۰۰ از ۵۳ قلم خوراکی منتخب، تعداد ۳۸ قلم درصد تغییر سالانه بالاتر از نرخ تورم نقطه‌ای کل کشور یعنی ۳۵.۳ درصد داشته‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->