تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود
سرخط خبرها

توضیح نماینده مجلس درباره حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

  • کد خبر: ۸۹۹۹۹
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
توضیح نماینده مجلس درباره حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی(‌IPU‌) ضمن ارائه توضیحاتی درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا گفت: این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده، عذرخواهم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد نادری نماینده تهران در صفحه توییتر خود درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نوشت:

«بارها موضوعات مختلف را همینجا به مردم توضیح داده‌ام.

درخصوص توییت قبلی هم طبق همین رویه عرض می‌کنم که بنده به‌ عنوان رئیس شورای اجرایی اتحادیه جهانی بین المجالس مجلس، در این سفر هر روز ساعت هشت صبح تا هشت شب در پنل‌ها و نشست‌های مختلف حضور داشتم که گزارش آن‌ها در توییت‌های قبلی قابل مشاهده است.

دیشب ساعت ۹ شب و بعد از اتمام جلسات باتوجه به اینکه در دوره دانشجویی هم بعضا بازی‌های لیگ اروپا را باتوجه به رویکردهای مردم شناختی دنبال می‌کردم، از این فرصت در پایان برنامه کاری روزانه استفاده کردم و طبق گزارش‌های قبلی از جلسات و برنامه‌ها که منتشر کردم، این مورد را هم به اشتراک گذاشتم، چرا که مسئله‌ای برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد.

این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده عذرخواهم.

از این به بعد هم همچنان خودم را مقید به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌ها می‌دانم.»

بامداد امروز نادری عکس هایی از حضور خود به همراه رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای تماشای بازی بین دو تیم رئال مادرید و سویا منتشر کرد و نوشت: از نزدیک‌ و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه ای از وندالیسم (خرابکاری) ندیدم.

نادری به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس و رحیم زارع نماینده آباده و مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران برای شرکت در یک صد و چهل و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به مادرید پایتخت اسپانیا سفر کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->