جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

زائران از هفته‌های آینده به سوریه اعزام می شوند

  • کد خبر: ۹۰۰۱۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
زائران از هفته‌های آینده به سوریه اعزام می شوند
درجلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که اعزام محدود زائران ایرانی به سوریه در هفته های آینده آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این جلسه علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت پیگیری‌های صورت گرفته در تهران را با توجه به صورتجلسه امضا شده با طرف سوری برای اعزام زائران ایرانی به دمشق تشریح کرد و پس از تبادل نظر درباره نحوه اعزام و بسته‌های زیارتی اعلام شد که اعزام مشتاقان زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) و حرم مطهر حضرت رقیه (س) به صورت محدود در هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات نیز افزود: در این مرحله برای اعزام زائران به دمشق تنها از فرودگاه امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است.

این جلسه با گزارش معاون امور عتبات عالیات و حمید رضا محمدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص ترکیب نیرو و وظایف دفتر نمایندگی این سازمان در عراق و ستادهای مستقر در کربلا، نجف و کاظمین ادامه یافت و حجت الاسلام والمسلمین نواب تاکید کرد: به تمامی مواردی که در اسکان، تغذیه، حمل و نقل و... به کاهش هزینه، صرفه جویی و تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات منجر خواهد شد باید توجه و حسن انجام مأموریت نیروها نیز مدنظرقرار گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت هم در این زمینه اظهار داشت: اعزام زائران به اعتاب مقدسه در عراق ادامه خواهد یافت و تعداد استان‌هایی که وارد این چرخه شده‌اند، درحال افزایش است.

وی ابراز امیدواری کرد که فعالیت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق نیز سرعت گیرد و بتواند خدمات مطلوب به زائران ارائه دهد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->