نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صیادمنش هم‌بازی اوزیل می‌شود| سورپرایز ستاره سابق استقلال برای فوتبال ایران

  • کد خبر: ۹۰۰۹۷
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
صیادمنش هم‌بازی اوزیل می‌شود| سورپرایز ستاره سابق استقلال برای فوتبال ایران
گزارش روزنامه ترکیه‌ای از تصمیم فنر‌باغچه برای برگرداندن مهاجم ایرانی حکایت از آن دارد که اللهیار صیادمنش به زودی همبازی اوزیل می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان که این‌روز‌ها در اوکراین عملکرد درخشانی دارد، در آستانه بازگشت به سوپرلیگ ترکیه است. یک روزنامه ترکیه‌ای دلیل تصمیم باشگاه فنرباغچه برای بازگرداندن اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی، را عملکرد ضعیف ۲ مهاجم جدید این تیم عنوان کرده است. اللهیار صیادمنش که با فنرباغچه قرارداد دارد، سال۲۰۲۰ به‌صورت قرضی به زوریا‌لوهانسک اوکراین رفت و عملکرد شایان‌توجهی در این تیم داشت. قرارداد قرضی صیادمنش یک ماه دیگر با زوریا تمام می‌شود و فنرباغچه قصد دارد این بازیکن را مجدد بازگرداند تا از وی استفاده کند.

روزنامه fotomac ترکیه که دیروز در گزارشی این تصمیم باشگاه فنرباغچه را فاش کرد، نوشت: اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه، در نقل‌و‌انتقالات ژانویه به فنرباغچه باز‌خواهد گشت. این مهاجم جوان با توجه به اینکه زوریا قادر به پرداخت مبلغ ۳.۵‌میلیون‌یورویی برای جذب دائمی اللهیار نیست، به جمع آبی‌های زرد‌و‌تیره بازخواهد گشت. اللهیار صیادمنش در صورت بازگشت به فنرباغچه چه کمکی خواهد کرد؟ تفاوت بین مهاجمان فعلی فنرباغچه یعنی سردار دورسون، انر والنسیا و مرگیم بریشا چیست؟

در ادامه این مطلب با اشاره به عملکرد ضعیف ۲ مهاجم جدید فنرباغچه یعنی دورسون و بریشا آمده است: در ابتدای فصل، فنرباغچه خط حمله خود را با سردار دورسون و مرگین بریشا تقویت کرد و تصمیم گرفت از انر والنسیا در منطقه فعلی استفاده کند. والنسیا فصل گذشته در فنرباغچه به‌عنوان بال راست و چپ بازی می‌کرد؛ اما عملکرد این ستاره اکوادوری در خط حمله هم قابل‌قبول بود. فنرباغچه از دورسون و بریشا انتظارات زیادی داشت، اما همه‌چیز آن‌طور‌که انتظار می‌رفت، پیش نرفت تا مسئولان فنرباغچه به ویتور پریرا (سرمربی تیم) پیشنهاد دهند که اللهیار صیادمنش را نیز در جست‌وجوی مهاجم جدید در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل، ارزیابی کند.

این روزنامه ترکیه‌ای در بخش دیگر گزارش خود آورده است: آیا اللهیار می‌تواند در دومین فصل حضورش در فنرباغچه موفق باشد؟ انر والنسیا که در فنرباغچه با فرم خوبی فصل را آغاز کرد، به‌دلیل مصدومیت‌هایی که بعدا متحمل شد، از ۱۱ مسابقه دور ماند. او تاکنون ۷ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. با‌این‌حال، خرید‌های جدید یعنی سردار دورسون و مرگیم بریشا کمتر از حد انتظار بودند. در‌حالی‌که سردار یک‌گل و یک‌پاس گل دارد، بریشا ۳ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است.

اللهیار صیادمنش بار‌ها به‌دلیل عملکردش در زوریا به‌عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ اوکراین انتخاب شده است. این مهاجم جوان در این فصل ۸ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است. فنرباغچه از او انتظار زیادی دارد. مدیران فنرباغچه می‌دانند که بازار نقل‌و‌انتقالات اللهیار در اروپا کاملا باز است و به همین‌دلیل می‌خواهند او را ارزیابی کنند تا با رقم‌های بالاتر به باشگاه‌های دیگر بفروشند.

در تیم فنرباغچه مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و تیم‌های رئال‌مادرید و آرسنال نیز حضور دارد و بازی‌کردن مهاجم ایران در کنار این هافبک پر‌افتخار می‌تواند تجربه جالب‌توجهی باشد؛ به‌ویژ‌ه اینکه اوزیل یکی از بهترین بازی‌ساز‌های لیگ ترکیه محسوب می‌شود و باتوجه به سرعت و تکنیک بالای اللهیار، به نظر می‌رسد همکاری این ۲ بازیکن نتیجه درخشانی را برای زرد‌و‌سورمه‌ای‌های فنر داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->