واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

رنگ‌های جدید برای خودرو پورشه کدام است؟

  • کد خبر: ۹۰۲۲۸
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
رنگ‌های جدید برای  خودرو پورشه کدام است؟
در پورشه برنامه‌ای با عنوان «از-رنگ-به-نمونه» تعریف شده که می‌تواند رنگ‌هایی که مشتری می‌بیند و می‌خواهد برای خودروی خود انتخاب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش تقاضا از سمت و سوی خریداران، پورشه را متقاعد ساخته است که برنامه «از-رنگ-به-نمونه» paint-to-sample خود را بسط و گسترش دهد که در نتیجه تعداد گزینه‌های بیشتری به پالت رنگی تایید شده این شرکت می‌افزاید. این افزایش رنگ فقط به گفتن نیست و نیاز به تجهیزات جدیدی در سالن رنگ این خودروساز دارد. همان‌طور که می‌دانید، رنگی که حاصل از نور است و برای مثال روی صفحه نمایش کامپیوتر مشاهده می‌شود، به راحتی در ترکیب رنگ‌های خودرو به دست نمی‌آیند.

پورشه دو برنامه متفاوت از-رنگ-به-نمونه دارد. برنامه اول فهرستی از رنگ‌های از قبل تایید شده هستند که امتحان خود را پس داده‌اند و، چون از قبل انجام شده، نمونه آن وجود دارد و خریدار با ریسک پایین می‌تواند از این فهرست انتخاب کند.

این فهرست شامل ۱۶۰ رنگی است که به استاندارد تبدیل شده و برخی از آن‌ها حتی جنبه کلاسیک و تاریخی هم پیدا کرده‌اند. با توجه به امکانات روز، همه رنگ‌ها برای همه مدل‌ها مقدور نیست. از این ۱۶۰ رنگ، برای پورشه ۹۱۱ و ۷۱۸ فقط ۱۰۰ رنگ با امکانات فعلی مقدور است، برای پانامرا و ماکان و کاین فقط ۵۰ رنگ و برای تایکن ۶۵ رنگ در حال حاضر امکان‌پذیر است.

قیمت‌گذاری برای اکثر مدل‌های ۹۱۱ پورشه ۱۱هزار و ۴۳۰ دلار و جی‌تی۳ رقم ۱۲هزار و ۸۳۰ دلار است. برنامه دوم تحت عنوان Paint-to-Sample Plus برای رنگ‌هایی است که پورشه هنوز امتحان نکرده است. برای اکثر مدل‌های قیمت آن از ۲۲هزار و ۸۶۰ دلار است. مشتریان می‌توانند رنگ مورد علاقه خود را به کمپانی ارسال کنند و کمپانی بعد از مطالعه امکان‌پذیری، جواب مشتری را می‌دهد. این فرآیند ۱۱ ماه طول می‌کشد و اگر مهندسان پورشه از عهده ساخت این رنگ برنیایند، خسارت می‌پردازد.

این گزینه برای مشتری در همه مدل‌ها امکان‌پذیر است به جز مدل کاین Cayenne. سالن رنگ کارخانه زوفن هاوزن Zuffenhausen که بیشتر مدل‌های ۹۱۱ و ۷۱۸ تولید می‌کند بانک جدیدی از رنگ را دریافت کرده تا خود را با تقاضای موجود وفق دهد. امکانات این کارخانه به شکلی تجهیز شده که روزانه می‌تواند تا ۲۰ رنگ مختلف را در مدل‌های ۹۱۱ تولید کند یعنی در واقع روزانه ۵ رنگ به گستره رنگی این کارخانه اضافه شده است. ویژگی مهم رنگ در کارخانه‌های پورشه این است که در خصوص رنگ‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند و در بانک پالت رنگی این کمپانی وجود دارند، انتخاب رنگ‌های خاص‌تر، موجب به تاخیر افتادن تولید آن نخواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->