اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

داستان معلم فداکاری که با کمر شکسته سر کلاس می‌رود! + فیلم

  • کد خبر: ۹۰۲۳۰
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
داستان معلم فداکاری که با کمر شکسته سر کلاس می‌رود! + فیلم
محمد کردی، معلم روستای شاهویران بروجرد است که بر اثر شکستگی مهره‌های کمرش مجبور به استراحت در رختخواب شده، اما به صورت حضوری در کلاس درس مدرسه حاضر میشود.

شهرآرانیوز - وقتی به‌خاطر کرونا دست بچه‌ها از مدرسه کوتاه شد و خیلی‎ هایمان در قرنطینه نشستیم، معلمان، کارشان را تعطیل نکردند و خانه را به کلاس مجازی برای شاگردهایشان تبدیل کردند.

محمد کردی، معلم روستای شاهویران بروجرد بر اثر شکستگی مهره‌های کمرش مجبور به استراحت در رختخواب شده، اما عشق و علاقه به تعلیم و تربیت، او را از کلاس درس دور نکرده است.

کردی درباره تصویر خبرساز درس دادنش در حالت خوابیده کف کلاس می‌گوید: اوایل مهرماه کلیدم را داخل خانه جا گذاشته بودم و هیچ کسی هم آن جا نبود.

مجبور شدم از دیوار بالا بروم تا بتوانم در خانه را باز کنم، اما از بالای دیوار افتادم و مهره‌های کمرم شکست. ۱۰ روز بیمارستان بودم و پزشکم گفت باید بین دو تا سه ماه استراحت مطلق باشم.

من هم چندروزی استراحت کردم و با درخواست خودم به مدرسه برگشتم. چون دو سال، مدرسه‌ها تعطیل بودند و دیگر طاقت نداشتم که بچه‌هایم را نبینم.

به مدرسه رفتم و عکس درس دادنم در حالتی که روی زمین خوابیده بودم همه جا پخش شد. آن عکس را یکی از همکاران از من گرفت و در گروه فضای مجازی همکاران گذاشت تا همکارانم ببینند و انگیزه بگیرند که بعد از دوسال به مدرسه بیایند و به صورت حضوری تدریس کنند، اما نمی‌دانم چه کسی آن را در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی پخش کرد.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->