ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حق پخش اینترنتی از شنبه جدی می‌شود

  • کد خبر: ۹۰۲۸
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
حق پخش اینترنتی از شنبه جدی می‌شود
دورخیز فدراسیون برای درآمد‌زایی از فوتبال در فضای مجازی
فوتبال ایران نیز مثل سایر کشور‌های جهان به‌زودی از حق پخش اینترنتی منتفع خواهد شد.
فدراسیون فوتبال ایران که نهاد مادر و تصمیم‌ساز در سیاست‌های فوتبالی محسوب می‌شود، مدت‌هاست که به‌دنبال راه‌حلی برای مشکلات بی‌پایان اقتصادی در فوتبال ایران است.
موضوعی که در بیشتر نقاط جهان در بستر فروش حق پخش حل‌وفصل شده و این درآمد عظیم و بزرگی است که فوتبال ایران به دلایل مختلف از آن محروم است؛ بااین‌حال با افزایش مشکلات اقتصادی و کاهش حمایت‌های دولتی از فوتبال، طی‌شدن این مسیر لاجرم و قطعی به نظر می‌رسد. شاید برای خیلی‌ها انتشار خبری در تاریخ سی‌ام مهر روی سایت فدراسیون فوتبال با تیتر «آگهی مزایده انتخاب مجری واگذاری حقوق پخش دیجیتال محتوای رویداد‌ها و مسابقات ملی» چندان جلب‌نظر نکرده باشد؛ اما این اولین حرکت جدی فدراسیون فوتبال در دعوت از شرکت‌های توانمند در بستر OTT و IPTV برای جذب سرمایه درجهت بهبود شرایط فوتبال است.
در این آگهی فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که قصد دارد حقوق پخش دیجیتال محتوای رویداد‌ها و مسابقات تمامی رده‌های تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را به یک شرکت معتبر و واجد شرایط واگذار کند. تصویر این آگهی عکس‌های کوچک از ۱۲ تیم ملی مختلف فوتبال ایران است که فدراسیون تصمیم گرفته دست‌کم برای بهبود شرایط کیفی و مالی آن‌ها دست‌به‌کار شود. در این آگهی مزایده عنوان شده شرکت‌های علاقه‌مند از تاریخ ۴ آبان تا ۱۴ آبان فرصت دریافت اسناد مزایده را دارند و آخرین مهلت ارائه اسناد پنجشنبه (امروز) است که اسناد باید به حراست فدراسیون فوتبال تحویل داده شوند. همچنین پاکت‌های واصله، شنبه ساعت ۱۲ با حضور اعضا و نمایندگان قانونی باز خواهد شد. با عزم و اراده فدراسیون فوتبال درجهت احقاق حق و دریافت منافع از پخش مسابقات فوتبال ملی (که البته در این آگهی تنها حقوق پخش دیجیتال آن به مزایده گذاشته شده) انتظار می‌رود شرکت‌های توانمند و صاحب سرمایه، حرکت جدی در این مسیر را آغاز کنند. حق پخش اینترنتی و مربوط به فضای مجازی می‌تواند سرآغازی بر یک تحول بزرگ در فوتبال ایران باشد که به نظر، دولتی‌بودن، بخش مهمی از مشکلات آن را رقم زده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->