نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حضور سرمربی مشهدی در لیگ برتر فوتسال| ماجرای شریف!

  • کد خبر: ۹۰۳۷۴
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
حضور سرمربی مشهدی در لیگ برتر فوتسال| ماجرای شریف!
چگونه مربی مشهدی فوتسال کشورمان ناگهان به نصر فردیس کرج رسید؟

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سرمربی مشهدی فوتسال بانوان در آستانه هفته ششم لیگ برتر، ناگهان به چرخه فوتسال برگشت. فاطمه شریف، سر مربی فصل گذشته نماینده استان در لیگ برتر، که امسال تیمی نداشت، حالا جانشین معصومه رضازاده، سرمربی تیم نصر فردیس، شده است؛ تیمی که امسال برای اولین بار وارد لیگ شده و تا اینجا هم با قرار گرفتن در رده دوم جدول، شگفتی آفرین شده است. برای همین بود که کنار رفتن مربی موفق این تیم و جایگزین کردن فاطمه شریف به جای او دیروز به شدت خبر ساز شد.

حاشیه‌های نصر فردیس از کجا شروع شد؟

حواشی از کرج آغاز شد، جایی که در فاصله ۴۸ ساعت تا برگزاری بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان، سرمربی تیم تازه وارد نصر فردیس خبر استعفایش را منتشر کرد. معصومه رضازاده، سرمربی نصری ها، که در این فصل توانسته است ۳ پیروزی، یک تساوی و یک باخت را تجربه کند، در مصاحبه‌ای کوتاه و کنایه آمیز از سمت خود استعفا کرد و باوجود مخالفت اولیه، اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر به همکاری دوباره با نصر فردیس نیست. گفته می‌شود رضازاده در مصاحبه‌ای بیان کرده است: خدا پدرم را بیامرزد، به من یاد داد شرافتمندانه زندگی کنم!

این گونه شد که مجید رمضانی، مدیرعامل نصر فردیس کرج، بعد از قبول استعفای رضازاده، مذاکراتی را با فاطمه شریف انجام داد و در نهایت عصر روز چهارشنبه صفحه رسمی باشگاه نصر فردیس این خبر را به طوررسمی اعلام کرد.

آغاز واکنش‌های مختلف

با انتشار این اخبار، واکنش‌های مختلفی منعکس شد. گروهی از رضازاده حمایت کردند و باشگاه نصرفردیس و فاطمه شریف را مقصر دانستند و عده‌ای نیز برای سرمربی جدید آرزوی موفقیت کردند. گروهی این جابه جایی را مافیایی خواندند و تعدادی نیز آن را کاملا حرفه‌ای و طبیعی دانستند. در صفحات مجازی نیز بساط انتقاد و دفاعیه به پا شد و هرکسی دیدگاه خود نسبت به این قضیه را مطرح کرد. در این میان معصومه رضازاده، سرمربی مستعفی نصر، به همان یکی دو جمله اکتفا کرد و رمضانی، مدیرعامل باشگاه، نیز به همان بیانیه و خبر اکتفا کرد.

مذاکره با شریف

سرمربی ۲ فصل اخیر تیم مشهد حالا سرمربی جدید تیم کرجی شده و این اولین تجربه سرمربیگری لیگ برتری او خارج از خانه است. فاطمه شریف درباره همه حاشیه‌هایی که خبر سرمربی شدن او به همراه داشت، اظهار کرد: من نمی‌خواستم چنین حاشیه‌هایی ایجاد شود، برخی اشتباه برداشت کرده اند. طبق صحبت‌های مدیرعامل باشگاه نصر، نزدیک به ۲ هفته است که معصومه رضازاده موضوع رفتن خود را مطرح کرده بود. باشگاه از او خواسته بود که تا نیم فصل بماند تا بعد از آن برای تیم تصمیم گیری شود؛ اما این اتفاق نیفتاد و زودتر از نیم فصل از تیم رفت.

او درباره اینکه چرا بلافاصله بعد از استعفای رضازاده خبر انتصاب سرمربی جدید منتشر شد، گفت: با توجه به زمزمه‌های رفتن رضازاده که خودش مطرح کرده بود، مدیرعامل نیز که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، تصمیم گرفت به گزینه‌های احتمالی جایگزینی فکر کند. در نهایت برای نخستین بار ۲ روز پیش رمضانی، مدیرعامل باشگاه، با من تماس گرفت که من حتی شماره او را نداشتم و نمی‌شناختم که در نهایت با معرفی خود، پیشنهاد هدایت تیم به من داده شد.

شروط شریف برای نصر

شریف تصریح کرد: در همان گفت و گوی اول من ابتدا وضعیت خانم رضازاده را جویا شدم که ناراحتی پیش نیاید و برای من مهم بود که دلیل استعفای او چه بوده، شاید من نیز این شرایط را نپذیرم. دلیل اصلی جدایی او را نمی‌دانم، شاید باشگاه نصر توقع داشته است از ۳ بازی با پیکان، رفسنجان و حفاری ۹ امتیاز کسب کند، اما تیم ۴ امتیاز به دست آورد. به هر حال اولین تجربه نصر فردیس در لیگ برتر است و شاید می‌شد این قضیه با حاشیه‌های کمتری به پایان می‌رسید. در این باره مدیرعامل اعلام کرد به دلیل یکسری اختلاف نظر‌ها بین سرمربی و باشگاه، رضازاده تصمیم به جدایی گرفته است. در همین زمینه من شروط خودم را مطرح کرده و اعلام کردم در صورت حضور در تیم نصر باید براساس توافق مکتوب شده عمل کنیم و من اختیار تام در تیم داشته باشم.

پایان استراحت شریف

شریف ۲۰ روز پیش تأکید کرده بود که این فصل قصد استراحت دارد و هدایت تیمی را برعهده نمی‌گیرد. او در این باره گفت: پیش از شروع فصل پیشنهاد‌هایی داشتم، اما از نظر من انتخاب‌های خوبی نبودند. نصر فردیس نیز برای این فصل اصلا پیشنهاد نداده بود. من نیز قصدم واقعا استراحت بود و در این مدت که دور از مسابقات بودم، سعی کردم اطلاعاتم را به روز کنم.

سرمربی جدید از فردا روی نیمکت

نصر فردیس سال گذشته در لیگ یک حضور داشت. زمانی که راهی دور نهایی شدند، از من خواستند تا در همان چند بازی هدایت تیم را برعهده بگیرم؛ اما به دلیل محدود بودن زمان و هماهنگی با تیم، این پیشنهاد را رد کردم. اکنون روز پنجشنبه (امروز) به تمرینات نصر می‌روم تا روز جمعه در بازی مقابل پارس آرا روی نیمکت تیم باشم.

مسئله نقش سارا شیر بیگی

اما این جا به جایی، شائبه‌هایی جدی را نیز ایجاد کرد. سارا شیربیگی بعد از جدا شدن از تیم هیئت خراسان، مقصد خود را نامعلوم اعلام کرد و تصمیم داشت لژیونر شود. او با تیم‌های کویتی هم مذاکره کرد، اما او به رسانه «دختران قهرمان» گفت در صورتی که بخواهد در ایران بماند، با توجه به رابطه نزدیکش با فاطمه شریف، ترجیح می‌دهد جایی برود که او سرمربی باشد: «شریف، دوست و مربی من است.

پیشنهاد‌هایی از تیم‌های ایرانی دارم، اما اگر بخواهم اینجا بمانم، ابتدا وضعیت تیمی را که شریف در آن است، بررسی می‌کنم.» قرار شد شیربیگی راهی لیگ کویت شود، اما برخی مشکلات از جمله صادرنشدن روادید کویت در زمان مورد انتظار، نظر شیربیگی را تغییر داد و او تصمیم گرفت بیش از این منتظر کویتی‌ها نماند و از رفتن به کویت صرف نظر کرد. با توجه به اینکه فاطمه شریف در این فصل تیم نداشت، او خیلی سریع جذب تیم تازه وارد نصر فردیس شد.

حالا اضافه شدن شریف به این تیم حاشیه ساز شده است و خیلی‌ها آن را مربوط به رابطه خوب این بازیکن و مربی می‌دانند؛ مسئله‌ای که فاطمه شریف با قوت آن را رد می‌کند و می‌گوید: شاید رسانه‌ها و اشخاص باور نکنند، اما چنین موضوعی در این جا به جایی هرگز تأثیر نداشته است. صد در صد حواشی پیش آمده سوءتفاهم است. سارا شیربیگی از هفته گذشته به علت آسیب دیدگی در تمرینات حضور ندارد. او در کرمانشاه است و به دلیل همان آسیب زانو، مشخص نیست دوباره چه زمانی به ترکیب بازگردد و باید منتظر نظر پزشک بود. حضور من در فردیس کاملا اتفاقی بود و هیئت مدیره باشگاه به عنوان یکی از گزینه‌ها با من صحبت کرد.

او ادامه داد: اگر این جا به جایی مهندسی و از پیش برنامه ریزی شده بود، باید دست کم در یکی از بازی‌های این تیم در سالن حاضر می‌شدم و تیم را آنالیز می‌کردم. من حتی در مشهد تدریس کلاس دانشگاه برداشتم که خوشبختانه با مجازی شدن کلاس‌ها می‌توانم تا آذر این کلاس‌ها را دور از مشهد پشت سر بگذارم. قطعا اگر برای رفتن به نصر برنامه ریزی کرده بودم، کلاس برنمی داشتم. سرمربی جدید نصر فردیس اضافه کرد: به نظر من این موضوع کاملا در فضای حرفه‌ای ورزش طبیعی است. همیشه بازیکنان و مربیان در حال رفت و آمد هستند. حتی فصل گذشته من به هیئت خراسان اعلام کردم اگر فکر می‌کنند مربی دیگری می‌تواند نتایج بهتری کسب کند، من از این تیم می‌روم.

شریف در تیم کهکشانی لیگ

نصر فردیس با اینکه تازه امسال به لیگ برتر آمده، اما یک تیم کهکشانی و پرستاره است. فرزانه توسلی، عقاب آسیا، درون دروازه این تیم قرار دارد. خانم گل آسیا، سارا شیربیگی، در خط حمله تیم است. نسترن مقیمی، ملی پوش باتجربه و مارال ترکمان بازیکن جوان، اما مطرح، تعدادی از بازیکنان خوب این تیم هستند. نصر فردیس، تیم تازه وارد لیگ محسوب می‌شود که در اولین مسابقه لیگ برتری خود شروعی توفانی داشت و با ۱۲ گل شکست را بر تیم کیمیای اسفراین تحمیل کرد. اما در هفته دوم لیگ، اولین شکست تیم نصرفردیس خیلی زود رقم خورد، پیکان از سد نصر فردیس گذشت و تیم مدعی نصر با شوک مواجه شد.

بعد از شکست تلخی که شاگردان رضازاده داشتند، بهترین خانم گل تاریخ لیگ یعنی سارا شیربیگی به این تیم اضافه شد و آن‌ها با انرژی بیشتری برابر مس رفسنجان به میدان رفتند. نصر که به دنبال برد بود،  به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. شیربیگی در همین بازی، اولین گلش را به ثمر رساند. در هفته چهارم نصر فردیس در خانه برابر حفاری خوزستان به پیروزی دست پیدا کرد. تیم نصر ۶ بر ۲ ملی حفاری را شکست داد. در بازی اخیر این تیم و در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور تیم نصر فردیس در دیداری خارج از خانه، به راحتی تیم قعرنشین هیئت فوتبال اصفهان را شکست داد و دوباره جشنواره گل به راه انداخت. این بازی با نتیجه ۹ بر ۱ به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->