پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۷۸ فوتی و ۳۶۰۳ بیماری جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر: ۹۰۴۷۱
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
آخرین آمار کرونا در ایران ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۷۸ فوتی و ۳۶۰۳ بیماری جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته
وزارت بهداشت از شناسایی ۳هزار و ۶۰۳ مورد مبتلای جدید به کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که در این مدت ۷۸ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت بهداشت از شناسایی ۳هزار و ۶۰۳ مورد مبتلای جدید به کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که در این مدت ۷۸ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۹ نفر از آن‌ها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۱۹۹ نفر رسید.

همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که با این حساب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۶۶ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، ۱۳ استان کشور مرگ و میر صفر و یک نفر داشته اند؛ استان‌های خراسان جنوبی، سمنان، خراسان شمالی، بوشهر، اردبیل، کردستان، گلستان و مازندران، هیچ موردی از مرگ و میر ثبت نکرده اند و در استان‌های سیستان و بلوچستان، زنجان، هرمزگان، قم و خوزستان، فقط یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داده است.

از ابتدای همه گیری کرونا در کشور تا کنون ۵ میلیون و۹۰۸ هزار و ۹۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. در حال حاضر نیز سه هزار و ۲۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا کنون ۳۹ میلیون و ۹۳ هزار و ۳۵۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ یک از شهر‌های کشور در وضعیت قرمز نیست، اما ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->