نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی
سرخط خبرها

مجیدی: از غیبت تماشاگران سود نکردیم| وضعیت غفوری و رضاوند مشخص نیست

  • کد خبر: ۹۰۴۷۳
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
مجیدی: از غیبت تماشاگران سود نکردیم| وضعیت غفوری و رضاوند مشخص نیست
استقلال درحالی به دربی ۹۷ می‌رسد که وضعیت وریا غفوری و آرش رضاوند مشخص نیست. با این حال فرهاد مجیدی اعتقاد دارد تیمش بهتری تیم ایران است وشانس بالایی برای این بازی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی پیش از تقابل با پرسپولیس در محلی که باشگاه استقلال تعیین کرده بود، رخ رد رخ برخی خبرنگاران قرار گرفت. او با به سخره گرفتن محلی که سازمان لیگ برای مصاحبه مربیان در نظر گرفته درابتدای حرف‌هایش گفت: «یک روز می‌خواستم به سازمان لیگ بروم یک نفر گفت کجا می‌روید؟ باید فیش بگیرید! من گفتم کار بانکی ندارم و می‌خواهم به سازمان لیگ بروم. «مجیدی سپس به حساسیت‌های این بازی اشاره کرد: «اولین چیزی که می‌شود گفت این است که دربی برای هر دو تیم حساس است. با توجه به وضعیت یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد و نه به درد پرسپولیس و هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند. نظر شخصی من این است که تیم من بهترین تیم لیگ است. گذشت زمان ثابت می‌کند چرا این حرف را زدم. من به تیم و تک تک بازیکنانم ایمان دارم، بازیکنان استقلال بسیار باهوش هستند و می‌توانند انتظارات را برآورده کنند وپرسپولیس هم تیم خوبی دارد و بازی سختی برای ما خواهد بود، ولی ما تفکرمان بازی هجومی است و برای برد وارد زمین می‌شویم.»

سرمربی استقلال انتخاب موعود بنیادی فر را برای این بازی تصمیم مطلوبی اعلام کرد. او ادامه داد: «متاسفانه تا ما حرف می‌زنیم می‌گویند فرار رو به جلو است. در لیگ بازی نداریم یک تیم ۸-۹ موقعیت در یک مسابقه ایجاد کند. به نظرم انتخاب این داور انتخاب خوبی بود.» برخی براین باورند که مجیدی زمان قابل توجهی است از فقدان تماشاگران در ورزشگاه سود می‌برد، چون اگر تماشاگر اجازه حضور درورزشگاه را داشت، سرنوشت او تغییر می‌کرد. مجیدی می‌گوید: «در این ۲ سال هنوز در حضور تماشاگران استقلال تیمم نباخته است. مطمئن باشید استقلال یعنی هوادار. بروید از بازیکنان استقلال سوال کنید وقتی می‌خواهند بازیکن انتخاب کنم ۵۰ در صد به خاطر هواداران است. وقتی بازیکن از تونل می‌خواهد بالا بیاید انگیزه می‌گیرد. خنده دار است که می‌گویند نبود هواداران به سود من است. مطمئن باشید نبود هواداران به ضرر من است.»

چه کسی در دربی از دروازه استقلال محافظت می‌کند؟ مجیدی به این سوال پاسخ مبهمی داده است: «اجازه بدهید در مورد ترکیب حرف نزنم. جوان‌ها باید بیایند و بازی کنند. شما فکر می‌کنید منچستر سیتی پول ندارد بازیکن بخرد؟ آن‌ها هم از جوانان استفاده می‌کنند. این موضوع باید جا بیفتد. بازیکنانی مثل حسین زاده، رضایی و صادقی قطعا در آینده حرف‌های زیادی خواهند داشت.» سرمربی استقلال تغییرات پی درپی درترکیب و حتی روش بازی تیمش را نیز این گونه توجیه کرد: «من فکر نمی‌کنم اینطور باشد که ما پی درپی تغییرات داشته باشیم، ما بر اساس سیستم تیم مقابل در این یکی دو هفته ترکیب را به صورت جزئی عوض کردیم. اینکه می‌گویید ترکیب ما تغییرات زیادی داشته را قبول ندارم.»

سرمربی استقلال تاکید دارد  که نه خودش و نه بازیکنان وارد دعوای باشگاه استقلال با سازمان لیگ نشوند. او درنهایت حرف‌هایش را این گونه پایان داد: «من با بازیکنانم در طول هفته صحبت کردم. مهمترین مساله در این بازی تمرکز است. موردی که شما گفتید را به بازیکنانم گفتم. از بازیکنانم خواستم اصلا به این مسائل ورود نکنند. یعنی اگر شما در مورد جزئیات و صحبت‌های مدیران عامل دو باشگاه سوال کنید من هیچ اطلاعی  از آن ندارم.»

مجیدی درباره حضور وریا و رضاوند نیز گفت:« وضعیت این دو مشخص نیست.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->