ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (۱ اردیبهشت) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

قتل عام هولناک خانواده یزدی | پای بازی نهنگ آبی در میان است؟

  • کد خبر: ۹۰۵۰۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
قتل عام هولناک خانواده یزدی | پای بازی نهنگ آبی در میان است؟
پسر جوان با انگیزه ای نا مشخص دست به قتل عام هولناک خانواده خود زد.اما نزدیکان او حدس می زنند این اقدام هولناک تحت تاثیر بازی نهنگ آبی باشد

به گزارش شهرآرانیوز، در شهر مجومرد اشکذر واقع در استان یزد، هر کسی خانواده الله پور را می‌شناسد از شنیدن خبر قتل عام فجیع آن‌ها شوکه است، اما این بهت زدگی برای آشنایان زمانی بیشتر و بیشتر می‌شود که متوجه شدند عامل این جنایت فجیع، پسر سر به راه خانواده بود که از ادب در میان دیگران زبانزد بود.

جزئیات قتل عام خانواده یزدی به دست پسرشان

«مهدی بچه خیلی آرامی بود. آرام و مودب و درس خوان. اهل کار و زندگی بود و باورمان نمی‌شود این قدر فجیع خانواده اش را سلاخی کرده است. او حتی لب به سیگار هم نمی‌زد.»
این اولین جمله‌هایی است که یکی از بستگان نزدیک خانواده الله پور در مورد قتل عام آن‌ها به خبرنگار رکنا گفت و ادامه داد: «سه شنبه ۹ آذر امسال، ساعت دوازده و نیم ظهر همسایه‌ها از خانه قاسم الله پور سر و صدایی شنیدند، اما یکدفعه سکوت برقرار شده بود. بعد مهدی با خونسردی در یک کافه نشسته و با  همسر جوان خود که چند ماه قبل عقد کردند؛ تماس تصویری گرفته بود. در آن تماس به همسر خود گفته بود پدر و مادرم را راحت کردم. زن جوان با نگرانی از شوهرش پرسیده بود منظورش چیست؛ اما مهدی جوابی نداده بود و بعد دیگر پاسخی به تماس‌های همسرش نداد و متواری شد. زن جوان که ساکن کاشمر بود، وقتی نتوانست با مهدی تماس بگیرد، موضوع را به بستگان خود خبر داد. عموی مهدی که متوجه شده بود خبری از خانواده آن‌ها نیست با تصور اینکه شاید دچار گازگرفتگی شده باشند وارد منزل آن‌ها شد. او دیده بود که خانه به هم ریخته است و یکدفعه در حمام؛ مادر مهدی و برادر ۱۴ ساله او به نام میلاد را دیده بود که به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند. بعد هم مشخص شد که شب قبل از قتل میلاد و مادرش، مهدی پدرش را هم در خرابه‌های اطراف یزد به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده بود. چند ساعت بعد از کشف اجساد بود که مهدی دستگیر شد.»

او در ادامه گفت: «مهدی در اعتراف به قتل خانواده اش گفته بود که با آن‌ها اختلاف داشته و آن‌ها او را درک نمی‌کردند، اما این ادعا برای همه اهل خانواده خیلی عجیب است و عمه‌های مهدی که خیلی به این خانواده نزدیک بودند، می‌گویند که روحشان هم از این اختلاف خبر نداشته است.»

قتل عام خانواده یزدی تحت تاثیر نهنگ آب بود؟

«در میان نزدیکان و آشنایان زمزمه‌هایی هست و عده‌ای می‌گویند که مهدی تحت تاثیر بازی نهنگ آبی دست به این قتل‌ها زده است. او پسر سر به راه و آرامی بود و در کنار پدرش کار می‌کرد. دانشجو بود و سرش در درس و زندگی بود. چند ماه قبل هم ازدواج کرده بود و هنوز عقد کرده بودند. با پدرش مشغول کار جوشکاری بود، اما یکدفعه یکی دو هفته قبل سرش را تراشیده بود  فقط یک راه وسط سرش مو باقی گذاشته بود. چنین ظاهری نه تنها از مهدی خیلی عجیب بود بلکه در میان اقوام و همشهری‌های ما هم اصلا جا افتاده نیست. نزدیکان مهدی می‌گویند که او تحت تاثیر بازی نهنگ آبی قرار گرفته بود و این کار‌ها را می‌کرد. شاید برای همین هم بود که بعد از به قتل رساندن خانواده خود با خونسردی به کافه رفته بود و قلیان می‌کشید و با همسرش تماس تصویری برقرار می‌کرد!»

این فرد در آخر گفت: «وقتی خبر قتل قاسم و همسر و فرزندش را به دست پسر بزرگش شنیدیم، گمان می‌کردیم عمو‌ها و پدربزرگ مهدی از او به شدت عصبانی باشند. پدربزرگش که مرد آبرومندی است می‌گفت مهدی یادگار قاسم است.»

آخرین آرزو‌های پسر نوجوان قبل از قتل توسط برادرش

یکی از همسایه‌های خانواده الله پور که چند سال قبل با پدر خانواده همکار بود نیز در گفتگو با رکنا گفت: «قاسم الله پور یکی از موجه‌ترین افراد شهر ما بود. او  اهل کاشمر بود، اما ۱۵ سالی می‌شد که برای کار در مجومرد زندگی می‌کرد. خانواده بسیار محترمی داشت و فرزندان او از ادب و اخلاق نمونه بودند. چند سال قبل در کارگاه سوله سازی با قاسم همکار بودم و یادم هست که آن زمان شب و روز تلاش می‌کرد تا بتواند مهدی را در مدرسه نمونه ثبت نام کند و حالا باورش سخت است که مهدی قاتل خانواده اش شده است. روز قبل معلم میلاد - پسر کوچک قاسم -با اظهار اندوه از مرگ این نوجوان در فضای مجازی دست خط میلاد را منتشر کرده بود. میلاد نوشته بود آرزو دارم پلیس شوم و معلمش برای او نوشته بود که یکی از موفق‌ترین و بهترین دانش آموزان است.»

رسیدگی به پرونده قتل عام خانوادگی در روند رسیدگی قضایی قرار دارد و انگیزه اصلی متهم هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->