سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار فاقد شغل از امروز (۱۳ آذرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۵۲۳
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار فاقد شغل از امروز (۱۳ آذرماه ۱۴۰۰)
وزیر اقتصاد و دارایی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی از امروز (شنبه) به همه سرپرستان خانوار‌هایی که به دلیل کرونا بستری شده اند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان خاندوزی با اشاره به اینکه این تسهیلات برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه‌های درمان و دوری از کسب و کار پرداخت می‌شود، اظهار کرد: افراد مشمول از طریق پیامک به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و یا بانک رسالت معرفی خواهند شد.

وی افزود: وام ۱۰ میلیون تومانی فقط به سرپرستان فاقد شغل پرداخت می‌شود.

عباس مرادپور، سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد نیز در این خصوص گفت: این وام ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار‌هایی که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با اطلاعات وزارت تعاون تطبیق داده می‌شود تا مشمولان شناسایی شوند سپس به افراد مشمول از طریق پیامک یا تلفن اطلاع داده می‌شود.

سرپرست معاون بیمه و بانک از هموطنان خواست که به بانک‌ها مراجعه نکنند و در صورتی که مشمول طرح باشند، از طرف بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رسالت با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

به گفته مرادپور، این وام سه ساله با اقساط ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان است. ضمانت وام نیز بر اساس اعتبار سنجی افراد است و اگر خوش حساب باشند، حداقل تضمین‌ها از آن‌ها اخذ خواهد شد.

منبع: ایمنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->