پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

نتایج ضعیف تیم‌های فوتسال مشهد در لیگ برتر| گل‌باران زشت!

  • کد خبر: ۹۰۵۵۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
نتایج ضعیف تیم‌های فوتسال مشهد در لیگ برتر| گل‌باران زشت!
نمایندگان مشهد در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال درمجموع ۱۷ گل خوردند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال با انجام ۷ بازی به اتمام رسید و نمایندگان مشهد در گام آخر نیم‌فصلی ۲ شکست سنگین و دور‌ازانتظار را متحمل شدند. تیم فوتسال چیپس کامل که پیش‌از‌این در دیدار مقابل مس‌سونگون، مدافع عنوان قهرمانی، ۱۱ بار دروازه‌اش باز شده بود، این‌بار در خانه و مقابل گیتی‌پسند، صدرنشین فعلی این لیگ، ۱۱‌گل دریافت کرد تا با شکستی تلخ به نیم‌فصل برسد.

در‌سوی‌دیگر تیم فوتسال فرش‌آرا هم که فصلی کابوس‌وار را سپری می‌کند، در قم و مقابل تیم فردوس این شهر تن به شکست ۶‌بر ۱ داد؛ باخت‌هایی که نمایندگان استان را در پایان نیم فصل، در شرایطی بد قرار داد و حالا انتظار می‌رود هر ۲ تیم به فکر ترمیم و از‌بین‌بردن ضعف هایشان باشند. باخت‌هایی که نه‌تن‌ها جایگاه ۲ تیم در جدول را متزلزل‌تر از قبل کرد، بلکه اعتبار فوتسال خراسان را زیر‌سؤال برد!

چیپس‌کامل | بازنده مطلق بازی‌های بزرگ

تیم فوتسال چیپس کامل در نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال بدون احتساب بازی معوقه برابر راگا با ۴ برد، ۲ تساوی و ۶ باخت، ۱۴‌امتیاز اندوخت و حالا در جایگاه نهم جدول چهارده‌تیمی قرار دارد؛ تیمی که برابر تیم‌های قدرتمند لیگ برتر فوتسال، بازنده مطلق بود و فقط مقابل مقاومت بود که توانست مقاومت کند. چیپس برابر مس و گیتی، ۲ تیم همیشه‌مدعی لیگ برتر، در دور رفت درمجموع ۲۲ گل دریافت کرد و بیشتر امتیازهایش را از رهاورد نبرد با تیم‌های پایین‌نشین جدول به دست آورد.

نماینده مشهد دیروز درحالی مقابل گیتی پسند اصفهان، در زمین خانگی کارگران شماره ۲ مشهد قرار گرفت که خیلی زود شیرازه تیمش برابر تیم پُرمهره اصفهانی که از ترکیب اصلی تیم ملی بهره می‌برد، از هم پاشید. آن‌ها در ۴ دقیقه اول بازی ۳ گل خوردند تا خیلی زود تسلیم حریف قدرتمند خود شوند. سعید احمدعباسی، آقای گل فصل قبل لیگ برتر، در این بازی ۴‌بار برای تیمش گل‌زنی کرد. شاگردان جنگی بعد از گل سوم رو به بازی پاور پلی آوردند و این کار را جسته و گریخته در نیمه دوم هم انجام دادند، اما دراین سبک بازی هم ناموفق بوده و چهارگل خوردند.

فرش‌آرا | توقف‌های دور‌از‌انتظار

نماینده اول مشهد در لیگ برتر فصل جاری بر‌خلاف چیپس، نتایج دور‌از‌انتظاری داشت. شاید کمتر‌کسی تصورش را می‌کرد تیم مرتضایی مقابل تیم‌های معمولی، چون فولاد زرند، زندی‌بتن، فردوس، سپاهان و... امتیاز از دست بدهد. فرش در این نیم‌فصل ۴ برد، ۳ تساوی و ۶ باخت داشت و در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت؛ جایگاهی دور‌از‌انتظار برای فوتسال‌دوستان مشهدی. نماینده مشهد دیروز برابر فردوس در زمین قم به میدان رفت و در بازی که ضعف‌های وحشتناک دفاعی تیم مرتضایی برای همه آشکار بود، تن به شکستی سنگین داد.

تیم قمی در‌حالی در این بازی رو‌به‌جلو و هجومی بازی کرد که فرش‌آرا بی‌برنامه وشتاب‌زده نشان داد. بازی پاور فرش آرایی‌ها هم مثل چیپسی‌ها نتیجه‌ای برای این تیم نداشت و آن‌ها دو گل هم روی این شکل بازی خوردند. حضور تعدادی تماشاگر در از حواشی درخورتوجه این بازی بود که با اعتراض کادر فنی فرش‌آرا، ناظر بازی برخی از آن‌ها را از سالن خارج کرد، اما در‌هر‌حال بازی تا پایان بدون تماشاچی برگزار نشد!

چیپس، امیدوارتر از فرش

نمایندگان مشهد درحالی به نیم‌فصل رسیدند که چیپس کامل یک بازی معوقه با راگا دارد؛ دیداری که می‌تواند جدول را دستخوش تغییرات زیادی کند. پیروزی چیپس در این بازی می‌تواند آن‌ها را تا جایگاه ششم بالا بیاورد و در مقابل اگر راگا برنده باشد، این تیم شهر‌ری است که خود را از پله یازدهم تا پله هشتم بالا می‌کشد. نکته بد برای فرش‌آرا، دیگر‌نماینده مشهد، آن است که هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، تیم مجید مرتضایی یک پله در جدول سقوط خواهد کرد و به مکان نهم می‌رسد. البته تساوی چیپس و راگا، تنها‌حالتی است که تغییری در جایگاه نمایندگان مشهد در جدول نیم‌فصل ایجاد نمی‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->