شهدا؛ تنها ابزار موثر و پیش‌رونده پیمایش جاده انقلاب

  • کد خبر: ۹۰۶۷
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
شهدا؛ تنها ابزار موثر و پیش‌رونده پیمایش جاده انقلاب
دهمین یادواره شهدای وحدت شهید رجب‌علی محمدزاده و شهید نورعلی شوشتری با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از استان سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار مشهد و جمعی از مدیران در حال برگزاری است.
ملیحه فلاح - آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این یادواره دارای ۳ پیام است: اول، با پایان‌یافتن دفاع مقدس سفره شهادت جمع نشده است، دوم مبارزه اکنون تمام نشده و در عمق انقلاب ما وجود دارد و سوم استکبار جهانی زمانی به نقطه عصبانیت می‌رسد که مسلمانان دست در دست یکدیگر در جبهه پیامبر (ص) و مبارزه با استکبار بایستند. امروز طرف مبارزه ما، استکبار جهانی است و این توسعه مبارزه، دلالت بر توسعه قدرت ما دارد. جبهه ما به عنوان جبهه پیامبر (ص) جنسش مشخص است و مهم است در این مسیر همه ما بصیرت دشمن‌شناسی، جریان‌شناسی و تکلیف‌شناسی را داشته باشیم. 

وی افزود: انقلاب اسلامی از ۴۰ سال قبل تا به امروز نشان داد که مردم با دست خالی می‌توانند بر قدرت‌های جهانی پیروز شوند و سفره استکبار را از یک گوشه جمع کنند و روز به روز اقتدار اسلام را افزایش دهند. ۴۰ سال قبل پیمایش جاده انقلاب از این گوشه دنیا آغاز شد و امروز پویندگان این مسیر افزایش یافته‌اند و می‌توانیم آن‌ها را در پهنه منطقه تحت عنوان حلقه مقاومت بینیم. تن‌ها ابزار موثر و پیش‌رونده پیمایش این مسیر وجود شهدا و مسیر آن‌ها است.
 
بار دیگر فضای شهر پر از عطر شهدا شده است
سیدحسن مرتضوی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) گفت: با برگزاری دهمین یادواره شهدای وحدت یک بار دیگر فضای شهر پر از عطر شهدا شده است. شهید نورعلی شوشتری در طول زندگی خود رضایت رهبران انقلاب را کسب کرد و امام خمینی (ره) قول شفاعت به ایشان دادند. شهید شوشتری فرمانده‌ای لایق، شایسته و همه جانبه بود و در هیچ میدانی خسته نمی‌شد بلکه لحظه به لحظه قوی‌تر و کارآمدتر می‌شد. از تلاش مسئولان استان در همه دستگاه‌ها و به ویژه شهردار مشهد، بابت تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکر ویژه دارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->