مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد رئیس جمهور: تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است رعایت اخلاق در پاسخ به دشمن خبیث حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد اردوغان شنبه با هنیه دیدار می‌کند وزیر خارجه راهی نیویورک شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید
سرخط خبرها

گفتگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم، ساعت ۲۱ امشب ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۹۰۷۵۰
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
گفتگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم، ساعت ۲۱ امشب ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰
حجه الاسلام والمسلمین رئیسی قرار است امشب پس از اخبار ساعت ۲۱ شبکه یک سیما با مردم به صورت زنده گفتگو و کارنامه ۱۰۰ روزه دولت خود را تشریح کند. اما خبر مهم او چیست؟

به گزارش شهرآرانیوز، پس از دو مصاحبه زنده ابراهیم رئیسی در تلویزیون، این بار قرار است برای سومین بار رئیس جمهور با مردم سخن بگوید.

ابراهیم رئیسی قرار است امشب پس از اخبار ساعت ۲۱ شبکه یک سیما با مردم به صورت زنده گفتگو و کارنامه ۱۰۰ روزه دولت خود را تشریح کند. اما خبر مهم او چیست؟

پیش از این، محسن رضایی به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفته بود که رئیس جمهور در آذر ماه امسال خبر خوشی دارد، اما معلوم نیست امشب قرار است همان خبر خوش اعلام شود یا صرفا اقدامات ۱۰۰ روزه دولت رئیسی تشریح خواهد شد.

با توجه به روند مذاکرات در چند روز گذشته و واکنش منفی بازار‌ها به این مذاکرات بعید است که خبر خوش در این باره باشد و احتمالا رئیسی تنها درباره مذاکرات به تشریح روند این مذاکرات خواهد پرداخت.

اما موضوع دیگر بحث یارانه‌هاست که ممکن است رئیس جمهور با توجه به گمانی‌زنی‌های قبلی امشب اخبار جدیدی درباره افزایش یارانه اعلام کند. در صورتی که این اتفاق بیفتد فشار جدیدی بر بودجه دولت اعمال خواهد شد که معلوم نیست این کسری بودجه چطور جبران شود. در صورت عدم اشاره به منبع اصلی تامین این وعده آن وقت نگرانی‌ها برای رشد تورم بیشتر خواهد شد. در آخرین اعلام بانک مرکزی نرخ رشد نقدینگی برای اولین بار به حدود ۴۳ درصد نزدیک شده است.

اعلام نتایج مذاکرات و احتمال افزایش یارانه‌های نقدی دو گزینه محتملی هستند که رئیس جمهور امشب ممکن است درباره آن‌ها با مردم صحبت کند. اما به غیر از این، احتمالا او از وعده‌هایش در سفر‌های استانی و برنامه‌هایش برای کنترل قیمت‌ها سخن بگوید. همچنین آغاز طرح مسکن ملی که البته با چالش‌های بسیاری مواجه است و گرانی برخی کالا‌های مصرفی مثل خودرو و اقلام خوراکی نیز احتمالا از صحبت‌های امشب ابراهیم رئیسی باشد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->