ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

پینگ‌پنگ‌باز مشهدی به‌دنبال طلای پاراتنیس روی میز آسیایی بحرین

  • کد خبر: ۹۰۷۹۳
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
پینگ‌پنگ‌باز مشهدی به‌دنبال طلای پاراتنیس روی میز آسیایی بحرین
در رقابت‌های پاراتنیس‌روی‌میز آسیایی جوانان بحرین۲۰۲۱، کاروان ایران امید زیادی به طلای ورزشکار مشهدی دارند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فاطمه محمدی، دختر پینگ‌پنگ‌باز مشهدی، با برد شیرین مقابل چین‌تایپه جواز حضور در فینال پاراآسیایی جوانان را کسب کرد.
رقابت‌های پاراآسیایی جوانان زیر ۲۳ سال در منامه درحال پیگیری است و کاروان ایران در پایان چهارمین روز این رقابت‌ها، با کسب ۹مدال طلا، ۱۵نقره و ۵برنز در جدول توزیع مدال‌های چهارمین دوره بازی‌ها در جایگاه نخست قرار دارد.

ملی‌پوشان پاراتنیس‌روی‌میز جوانان در بحرین از جمعه ۱۲آذر در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین به میدان آمدند. تیم‌ملی پاراتنیس‌روی‌میز دختران کمتر از ۲۳‌سال با حضور چهره‌های مشهدی در بحرین حضور دارد. به‌جز یکی از ورزشکاران، بقیه اعضای تیم بانوان، ۲ بازیکن و سرمربی تیم‌ملی، مشهدی هستند.

فرزانه طبسی سرمربی مشهدی پاراتنیس‌روی‌میز دختران ایران در این رقابت‌هاست. در بخش دختران ۳ورزشکار حضور دارند که ۲ نفر از آن‌ها، فاطمه محمدی از مشهد و حنانه نجاتی از تهران، در کلاس ایستاده و نرگس قابلی از مشهد در کلاس نشسته به میدان رفتند. البته زهرا انصاریان، بازیکن ارزنده استان خراسان‌رضوی، که دارنده مدال طلای مسابقات سال‌۲۰۱۷ امارات بود نیز در همه اردو‌های ملی شرکت کرد که چند روز قبل از اعزام، به‌دلیل خطرات سفر و کرونا، با تصمیم فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور او در فضای مسابقات مخالفت شد.

ثبت ۳ پیروزی و ۲ شکست

نرگس قابلی، ورزشکار مشهدی، در گروه چهارنفره کلاس۴ و ۵ در بازی اولش باید به‌مصاف عراق می‌رفت. او در این بازی ۳ بر ۰ از سد عراق گذشت و در بازی دومش برابر تایلند به میدان رفت که در این رقابت ۳ بر ۰ مغلوب حریف تایلندی‌اش شد. قرار شد قابلی با دیگر حریف تایلندی‌اش روبه‌رو شود.
حنانه نجاتی، پینگ‌پنگ‌باز تهرانی، در گروه پنج‌نفره کلاس۸ در بازی اولش حریف هنگ‌کنگ شد. نجاتی در بازی نزدیک با حساب ۳بر۲ از هنگ‌کنگ شکست خورد. ۲ حریف بعدی او از کشور عراق بودند. نجاتی در ۲ بازی مقابل نمایندگان عراق با حساب ۳بر۰ و ۳بر۱ به پیروزی دست یافت. دیدار بعدی نجاتی با نماینده اندونزی خواهد بود.

محمدی فینالیست شد

فاطمه محمدی در گروه یک این مسابقات در نخستین بازی با نماینده مالزی روبه‌رو شد که او در کلاس۱۰ با نتیجه میلی‌متری ۳بر۲ برابر ورزشکار مالزی مغلوب شد. او در بازی بعدی برابر ورزشکار اندونزی به میدان رفت که به برتری ۳بر۰ دست یافت. در سومین رقابت، پینگ‌پنگ‌باز مشهدی در مصاف با چین‌تایپه به برتری ۳بر۱ دست یافت و با این برد شیرین جواز حضور در فینال مسابقات را به‌دست آورد. در کنار محمدی، ۲ پینگ‌پنگ‌باز پسر نیز به فینال راه پیدا کردند. او در فینال حریف وانگ‌ژی از مالزی شد.

ایران به‌دنبال قهرمانی

کاروان ایران با ۱۲۰ ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان‌۲۰۲۱ بحرین شرکت کرده است. این مسابقات از ۱۱‌تا ۱۵‌آذر به‌میزبانی کشور بحرین و در شهر منامه برگزار می‌شود. در ۳ دوره قبلی، ایران نایب‌قهرمان شده است و حالا امیدوار است بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند. در فهرست اعزامی ایران نام ۱۲۰ ورزشکار و ۴۴ مربی در رشته‌های پاراتنیس‌روی‌میز، پارابدمینتون، پاراتکواندو، گلبال، پارادو‌و‌میدانی، پارا‌شنا، پاراوزنه‌برداری، بوچیا و بسکتبال‌با‌ویلچر دیده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->