سرخط خبرها

عذرخواهی شهاب مرادی از مشهدی‌ها | وعده عذرخواهی دوباره روی آنتن تلویزیون

  • کد خبر: ۹۰۹۳۹
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
  • ۱
عذرخواهی شهاب مرادی از مشهدی‌ها | وعده عذرخواهی دوباره روی آنتن تلویزیون
حجت الاسلام شهاب مرادی که صحبت‌هایش درباره مشهدی‌ها باعث رنجش برخی از مردم مشهد شده بود از آن‌ها عذرخواهی کرد و قول داد روز شنبه در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» دوباره از مردم عذرخواهی کند.

به گزارش شهرآرانیوز - حجت الاسلام شهاب مرادی چندروز پیش در برنامه «سلام صبح بخیر» درباره مشهدی‌ها گفته بود: «بین مرگ و همکاری با مشهدی‌ها، مرگ خیلی شیرین‌تر است!» این جمله اصلا به مذاق مشهدی‌ها خوش نیامد و انتقادها باعث شد مرادی از مردم مشهد عذرخواهی کند: «مشهد قبله جان و خانه امید همه ماست. بسیاری از دوستان خوب و صمیمی‌ام مشهدی و خراسانی هستند و می‌دانند چقدر مشهد را دوست دارم. من هم خودم را مشهدی می‌دانم، مشهد خانه همه ماست و جایی جز مشهد نداریم.»


ماجرای توهین حجت‌الاسلام شهاب مرادی به مشهدی‌ها + فیلم


او در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرده که آن چه در برنامه تلویزیونی گفته‌ شد ادامه مبحث دعوا و نزاع بین زن و شوهر یا دو همکار بود و کاملا جنبه تمثیل و شوخی داشت: «هرچند نیّت من به هیچ وجه، اهانت یا تمسخر نبوده و نیست، اما برایم برداشت مخاطب مهم است و هنگامی که مخاطب تلقی توهین کرده حق را کاملا به مخاطبم می‌دهم و به صراحت درباره سوء تفاهم پیش آمده و شوخی که باعث رنجش مردم عزیز مشهد شده پوزش می‌خواهم و راضی به لحظه‌ای دلخوری هیچ یک از هموطنان عزیزم و مشهدی‌های نازنین نیستم.»

شهاب مرادی در ادامه صحبت‌هایش گفته است: «روز شنبه بعد از برنامه وقتی از این سوء برداشت مطلع شدم بلافاصله در اینستاگرامم از مردم عزیز مشهد عذرخواهی کردم. ان شاءا... صبح شنبه حتما در همان برنامه سلام صبح بخیر از مردم خوب مشهد عذرخواهی خواهم کرد تا سوء تفاهمی باقی نماند.»

صخبت‌های اولیه مرادی واکنش مسئولین شهری مشهد را هم در پی داشت. مجید طهوریان عسکری، یکی از اعضای شورای شهر مشهد، در بخشی از واکنش توئیتری خود نوشت: «اگر از توهین شهاب مرادی به مشهدی‌ها بگذریم، آقای رئیس محترم صدا و سیما، لطفا با مجری بی ادبتان که در برابر توهین‌های جناب مرادی به مشهدی ها، از ته دل می‌خندد و هیچ اعتراضی ندارد، برخورد کنید!»

ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی مشهد، هم با یک استوری به این موضوع واکنش نشان داد.

مرادی و هر کسی که تریبونی به این وسعت دارد، طبیعتا باید بداند که ما در سرزمینی با قومیت‌های بی شمار زندگی می‌کنیم. او به عنوان یک شخصیت فرهنگی باید بیشتر از ما بداند که سابقه این حرف‌ها و این به اصطلاح شوخی‌ها چه عواقبی در برداشته است. چه سریال‌هایی بعد از پخش چند قسمت به خاطر آن چه توهین به قومیت‌ها بیان شده از کنداکتور پخش کنار گذاشته شده است و چه شخصیت‌های مشهوری به حاشیه رانده شده اند، اما چنین حرفی از یک روحانی از نظر مردم دور از انتظار بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
باید با مرادی ومجر ی بر خورد شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->