قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | کنسرت صادق بوقی در ترکیه!
سرخط خبرها

به بهانه سوتی عجیب هوروش‌بند در کنسرتش | آیا خواننده‌های امروزی پلی بک می‌خوانند؟

  • کد خبر: ۹۱۰۴۸
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
به بهانه سوتی عجیب هوروش‌بند در کنسرتش | آیا خواننده‌های امروزی پلی بک می‌خوانند؟
روز‌های گذشته خبری مبنی بر لب خوانی کردن یکی دیگر از خوانندگان جویای نام این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. موضوعی که حسابی دست به دست چرخید و باعث شد واکنش‌های مختلفی نسبت به آن شکل بگیرد.

سیدزاده | شهرآرانیوز - روز‌های گذشته خبری مبنی بر لب خوانی کردن یکی دیگر از خوانندگان جویای نام این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. موضوعی که حسابی دست به دست چرخید و باعث شد واکنش‌های مختلفی نسبت به آن شکل بگیرد. یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی در این باره نوشت: «جابه جایی مرز‌های پلی بک کردن در کنسرت هوروش بند. احتمالا کنسرت کیش. فقط اون خنده آخرش به ریش همه، فقط اونجاش.»

خبری که مثل اغلب اوقات، شبکه‌های اجتماعی دیگر به نقل از او و با اتکا به حرف او آن را منتشر کردند و بعد از گذشت مدتی، واکنش‌هایی را هم از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. ویدئوی کوتاهی هم ضمیمه این متن بود که مربوط می‌شد به بخشی از کنسرت هوروش بند؛ جایی که او بدون اینکه بخواند و میکروفون را مقابل صورت خود بگیرد، صدایش پخش می‌شود و در نهایت این چند ثانیه با خنده او به پایان می‌رسد.

به نظر می‌رسد انتشار این ویدئو بسیاری را یاد لب خوانی حمید هیراد در کنسرتش انداخت. ماجرایی که باعث شد بسیاری از مخاطبان عام و اهالی شعر و موسیقی، علیه او حرف‌های تندی بزنند و جبهه گیری‌های شدیدی داشته باشند. شاید وجود همین پیش زمینه هم بود که عمده قضاوت‌ها را درباره کنسرت هوروش بند پیش از روشن شدن اصل ماجرا، به همین سمت و سو برد. گاف حمید  هیراد در کنسرتش در آن بازه زمانی حسابی او را به انزوا برد و نقد‌های تندوتیز و کلی تری را هم روانه خواننده‌های امروزی کرد؛ اینکه طرف نمی‌تواند یک آهنگ را به صورت زنده و بدون فالش اجرا کند، اما ادعای خوانندگی دارد و کنسرت می‌گذارد و کلی هم برایش سر و دست می‌شکنند.

هیراد، اما بعد از مدتی وقتی در برنامه‌های دیگر حضور پیدا کرد علت این اتفاق را چنین شرح داد: من در کنسرت شیراز کسالت شدیدی داشتم و برای خواندن قطعه «یار» که اوج بالایی داشت و به فعالیت شدیدی نیاز داشتم، مجبور بودم پلی بک بخوانم. اگر این اتفاق افتاد، فقط به این دلیل بود که افرادی که روبه روی من نشستند، حال بهتری داشته باشند.

ماجرا برای هوروش بند، البته با این روال طی نشد. این خواننده روی همان سن بابت این اتفاق عذرخواهی کرد و گفت دلیلش اشتباهی بوده که اعضای گروهش مرتکب آن شدند. در ادامه هم برای اینکه به قول خودش سوءتفاهمی پیش نیاید، آهنگش را به صورت زنده خواند. آقای خبرنگار هم نفر دیگری بود که سر این ماجرا عذرخواهی کرد و در صفحه اش به همراه انتشار توضیحات هوروش بند نوشت: «اخلاقا به انتشار پارت دوم این ویدئو موظف هستم و عذرخواهم اگر باعث سوءبرداشتی شدم.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->