نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

انصراف مهرام از اسپانسری تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱

  • کد خبر: ۹۱۱۳۴
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
انصراف مهرام از اسپانسری تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱
با وجود انصراف باشگاه مهرام از اسپانسری تیم ملی بسکتبال نوجوانان 2021 ، حضور این تیم در رقابت های لیگ دسته یک مشخص نیست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱ قرار بود با حمایت باشگاه مهرام در رقابت‌های لیگ دسته یک آقایان حضور یابد و به همین منظور هم ۱۹ آبان ماه اردوی این تیم در شهر قدس برگزار شد، اما حالا شنیده می‌شود مهرامی‌ها از اسپانسری این تیم انصراف داده اند و با این اوصاف مشخص نیست که این تیم در لیگ دسته یک حاضر خواهد شد یا خیر؟ باید منتظر ماند و دید برنامه فدراسیون با وجود کنار کشیدن مهرام برای حمایت از این تیم چیست.
پس از برکناری سیامک ویسی، بهرام رمضان هدایت این تیم را برعهده دارد و باید در مسابقات انتخابی غرب آسیا و قهرمانی نوجوانان آسیا حضور پیدا کنند.
تیم ملی نوجوانان در مراسم قرعه کشی با نام مهرام ۲۰۲۱ حاضر بود و در گروه شمال با تیم‌های خانه بسکتبال تبریز، نبوغ اراک و خانه بسکتبال ارومیه در گروه G قرار گرفت.
گفتنی است در جلسه هماهنگی لیگ دسته یک نیز مقرر شده تیم‌ها تا تاریخ ۱۵ آبان ماه نسبت به پرداخت ورودی خود، تکمیل مدارک و تحویل قرارداد‌ها به فدراسیون بسکتبال اقدام کنند. باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات باید از سالن‌های استاندارد استفاده کنند، هچنین تیم‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه تست منفی PCR هستند. رقابت‌های لیگ دسته یک از ۱۹ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

انصراف مهرام از اسپانسری تیم ملی بسکتبال نوجوانان ۲۰۲۱

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->