نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

انتقاد علی سامره از عملکرد بازیکنان و کادر فنی استقلال

  • کد خبر: ۹۱۳۶۴
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
انتقاد علی سامره از عملکرد بازیکنان و کادر فنی استقلال
بازیکن سابق استقلال که سابقه بازی در سری آ ایتالیا را هم در کارنامه دارد گفت: مهاجمان استقلال با استرس به توپ ضربه می‌زنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اشتباه‌های داوری وجود دارد، ولی نباید تمرکز تیم فقط روی این مسئله باشد. علی سامره که هنوز هم میان هواداران استقلال به علی سی‌ثانیه معروف است، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم درباره شرایط استقلال صحبت کرد. سامره که روزگاری خودش گل‌زن اول خط حمله آبی‌پوشان بود، عمده مشکل این تیم در خط حمله را ناشی از استرس بازیکنان این تیم می‌داند.

شهرآورد در نیمه دوم هیجان بیشتری داشت

علی سامره در ابتدای صحبت‌هایش درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس و بحث کیفیت پایین شهرآورد ۹۷ گفت: شهرآورد بدی نبود و در نیمه دوم به نسبت دیدار‌های قبلی هیجان بیشتری را شاهد بودیم. در‌مجموع به‌دلیل حساسیت‌هایی که وجود دارد و چشم‌هایی که ثانیه‌به‌ثانیه و دقیقه‌به‌دقیقه بازی را دنبال می‌کنند، حساسیت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. استقلال به نسبت سال‌های گذشته بهتر شده است، هر‌چند با حضور بازیکنان جدید آن‌ها هنوز به‌طور‌کامل جفت‌و‌جور نشده‌اند.

مهاجمان استقلال با استرس به توپ ضربه می‌زنند

مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد ضعیف این تیم در گل‌زنی نیز گفت: استقلال در چند هفته اخیر گل‌های زیادی به ثمر نرسانده است و احساس می‌کنم مهاجمان این تیم با استرس به توپ ضربه می‌زنند، کمتر ریسک می‌کنند و دنبال رفع‌تکلیف هستند. هر مهاجمی با توجه به خلاقیتی که نسبت به دیگر‌بازیکنان داشته شده است، مهاجم شده است؛ ولی الان این خلاقیت را نمی‌بینیم و بازیکنان ماشینی بازی می‌کنند. مهاجم باید ریسک‌پذیر بوده، خلاقیت فردی بیشتری داشته باشد و با توپ مانور بدهد. در این حالت، طبیعی است موقعیت بیشتری نصیب مهاجم می‌شود.

بازی یامگا و ژستد هنوز شکل نگرفته است

سامره درباره عملکرد رودی ژستد و کوین یامگا در خط حمله استقلال تصریح کرد: این ۲ بازیکن تلاش خود را انجام می‌دهند، ولی، چون هنوز بازی‌شان شکل نگرفته است و تیم نتیجه نمی‌گیرد، زیر‌سؤال می‌روند. به‌همین‌دلیل بود که گفتم کادر فنی باید اعتماد را به بازیکنانش بدهد تا در محوطه جریمه هر شرایطی دارند ریسک‌پذیر باشند و از لو‌رفتن توپ نترسند. فرقی نمی‌کند این بازیکن خارجی باشد یا داخلی، با این صحبت‌ها اعتمادبه‌نفس می‌گیرد و در محوطه جریمه ریسک ضربه‌زدن پیدا می‌کند.

مهاجمان خارجی استقلال از ترس گل‌نشدن یا از‌دست‌دادن توپ، خلاقیتشان کم شده است. پیشکسوت استقلال ضمن بیان این جمله یادآور شد: بازیکنان خارجی استقلال در‌مجموع بد نیستند، ولی برای ثبات و تداوم خوب‌بودنشان لازم است کل تیم حالش خوب باشد. امیدوارم روند تیمی استقلال بهتر شود و مهاجمان نیز زودتر راه بیفتند.

امیدواریم اشتباه‌های داوری کمتر شود

علی سامره که خودش چند‌فصلی است وارد جرگه مربیان نیز شده ا‌ست، در واکنش به اینکه فرهاد مجیدی از داوری‌ها شکایت دارد، اما برخی‌ها به عملکرد فنی استقلال انتقاد داشته و اعتقاد دارند سرمربی استقلال فرار رو‌به‌جلو می‌کند، گفت: اشتباه‌های داوری بحث امروز و دیروز نیست و خیلی اشتباه‌ها برای تیم‌های دیگر رخ می‌دهد که هم سود می‌کنند و هم ضرر. امیدواریم اشتباه‌ها کمتر شود یا دست‌کم مثل یکی‌دو بازی اخیر این اشتباه‌ها فاحش نباشد. کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها و باشگاه‌ها باید کمک کنند داوران با کمترین اشتباه قضاوت کنند. اگر فقط روی اعتراض به داوری زوم کنیم، تمرکز تیم و کادر فنی به هم می‌ریزد و آثار مثبت کمتری خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->