قهرمانی کوراش کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

مصدومیت آزمون در شب گلزنی مقابل چلسی| سردار در کنار دایی، چهانبخش و طارمی

  • کد خبر: ۹۱۴۰۷
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
مصدومیت آزمون در شب گلزنی مقابل چلسی| سردار در کنار دایی، چهانبخش و طارمی
سردار آژمون با گلزنی مقابل چلسی به جمع ایرانی‌هایی پیوست که پیش از این موفق به گشودن دروازه این تیم انگلیسی شده بودند. آزمون بعد از این درخشش با مصدومیت هم مواجه شده و احتمالا بازی آینده زنیت را از دست خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران نیز با گلزنی مقابل تیم چلسی (دقیقه ۴۱) به صف گلزنان ایران به این باشگاه انگلیسی پیوست. آزمون در شبی که می‌توانست گل‌های بیشتری وارد دروازه این تیم کند، فقط  یک بار موفق به گلزنی شد.  

پیش از آزمون، علی دایی با پیراهن هرتابرین در فصل ۲۰۰۰ موفق شد دو بار دروازه چلسی را باز کرد، علیرضا جهانبخش در لیگ برتر انگلیس با پیراهن برایتون و در فصل ۱۹-۲۰۲۰ دروازه این تیم را گشود و فصل گذشته هم مهدی طارمی با قیچی برگردان تماشایی خود که نامزد جایزه پوشکاش شده است در لیگ قهرمانان اروپا موفق به بازکردن دروازه چلسی شده است.

آزمون البته در دقیقه ۸۲ با مصدومیت مواجه شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد. پس از این بازی، سرژی سماک در خصوص این موضوع گفت:‌باید ببینیم مصدومیت سردار چقدر جدی است. این موضوع تا ۲ روز دیگر مشخص خواهد شد و ما متوجه می‌شویم که آسیب او در چه اندازه است. آن موقع می‌توان نظری قطعی در خصوص میزان مصدومیت او داد.

رسانه‌های روسی البته مدعی هستند که او دیدار بعدی زنیت مقابل دینامومسکو را از دست خواهد داد و در بازی بعدی زنیت غایب خواهد بود.

گلزنی سردار آزمون با واکنش رسانه توتومرکاتووب نیز همراه شد و این رسانه ایتالیایی به نقل از آمار اپتا نوشت که ۲۷ درصد گل‌های ستاره‌های کشورمان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به ثبت رسیده است.

اپتا هم نوشت که علی دایی ۲ گل با پیراهن هرتابرلین، طارمی یک گل با پیراهن پورتو و سردار نیز به همراه زنیت مقابل این تیم لندنی به گل رسیده است. این رسانه آماری، این اتفاق را عجیب نامید.

البته نکته جالب این است که در لیگ برتر انگلیس نیز علیرضا جهانبخش از معدود گل‌هایی که در این رقابت به ثبت رسانده، یکی مقابل چلسی زده است. نکته دیگر اینکه ۲ گل جهانبخش و طارمی به صورت ضربه «قیچی برگردان» نیز زده شده است.

با درخشش آزمون در این بازی فوق حساس احتمالا دایره پیشنهاد‌های اروپایی به این بازیکن افزایش خواهد یافت. آزمون از ایتالیا، اسپانیا و آلمان پیشنهاد دریافت کرده است.

مصدومیت آزمون در شب گلزنی مقابل چلسی| سردار درکنار دایی، چهانبخش و طارمی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->