حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دبل دبل هولمن و حسین زاده در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۹۱۶۴۳
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
دبل دبل هولمن و حسین زاده در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال
در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال مهرام و شیمیدر به پیروزی رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام ۸۹ - ۷۴ مقابل رعد پدافند به برتری رسید. مهرام با درخشش حسن‌زاده و الیجا لی‌هولمن موفق شد به امتیاز ۱۶ برسد. پس از دو پرتاب محمد طالاری، عدنان دورقی هم ۴ امتیاز گرفت تا اختلاف به ۱۰ برسد. داورپناه و آرن مهرام را به ۲۰ رساندند و ۳ پرتاب ۳ امتیازی عدنان، رعد را به ۱۵ رساند و خودش را ۱۳ امتیازی کرد. البته پیشتر کامرانی ۳ پرتاب آزاد موفق داشت و علی شهریاری هم مهرام را به ۱۵ رساند.
کوارتر دوم، رعد با حسین مکاریان و همچنین کار خوب اسحاق حاتمی‌فر مقابل بازی قابل قبول شریفی در مهرام ۱۷ - ۱۶ به برتری رسید تا مهرام ۴۱ - ۳۲ برنده به رختکن برود.
کوارتر سوم با ۵ امتیاز داورپناه آغاز می‌شود، ولی رحمانی پس از سبد طالاری چند امتیاز می‌گیرد. مهرام با درخشس متین جلالیان و داورپناه ۶۷ - ۴۷ پیش می‌افتد.
کوارتر آخر با ۳ امتیازی‌های عدنان و رحمانی بازی را به دست می‌گیرد. مکاریان، رحمانی و حاتمی‌فر نیز خوب بودند، اما مهرام با درخشش رحیمی سرانجام ۸۹ - ۷۴ فاتح این بازی شد و به صدر جدول گروه بازگشت. در این دیدار هولمن با 15 امتیاز و 14 ریباند دبل دبل کرد و در کنار سعید داورپناه با 17 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجربه گل درخشیدند.
تیم بسکتبال شیمیدرقم نیز ۹۸ - ۷۷ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست داد. شیمیدر در نیمه نخست با نمایشی برتر ۱۹ اختلاف ایجاد کرد. شاگردان مهران شاهین‌طبع کوارتر‌های سوم و چهارم را هم با نتایج مشابه ۲۴ - ۲۳ به سود خود تمام کردند تا در پایان به برتری ۹۸ - ۷۷ برسند.
محمد یوسف وند (۲۷:۴۹ دقیقه) با ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ توپ‌ربایی و کارایی ۳۰ مرد برتر میدان شد.
حامد حسین زاده با ۱۷ امتیاز و ۱۴ پاس گل و امیر حسین آذری با ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند دابل دابل کردند. کارایی هر دو ۲۵ بود.
پوریا خلیفه سلطان (۲۳:۰۹ دقیقه) ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس گل داشت و با کارایی ۱۹ موثرترین بازیکن فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->