سرخط خبرها

وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس صداوسیما شد

  • کد خبر: ۹۲۳۴۰
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس صداوسیما شد
با حکمی از سوی پیمان جبلی، وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول در این سازمان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حکم وحید جلیلی آمده است: «با توجه به تعهد، شایستگی‌ها و تجارب طولانی و مفید شما در عرصه فرهنگ و هنر ایرانی، اسلامی و انقلابی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول در رسانه ملی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود برای انجام مأموریت‌های ذیل تلاش نمایید:

بسیج حداکثری ظرفیت‌های ارزشمند داخل و خارج سازمان برای ارتقاء محتوایی و کیفی برنامه‌ها مطابق مأموریت‌های چهارگانه سازمان در حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی): دانشگاه آگاهی و معرفت، آوردگاه جنگ نرم و مقابله با تحریف و تفتین، آسایشگاه چشم و دل برای بهره مندی از زیبایی‌ها و هنر و قرارگاه پراکندن امید و نشاط - پیگیری برای اجرای تحول در ساز و کارها، محتوا و کیفیت تولیدات نمایشی با نگاه به راهبرد‌های کلان رسانه ملی - بازتعریف و فعال سازی هدفمند چرخه «طراحی - تولید- پخش – بازخورد» به منظور تقویت یکپارچگی راهبردی - کاهش موازی کاری‌ها، چابک سازی و هم افزایی حداکثری شبکه‌های سیما و صدا - طراحی و اجرای ساز و کار‌های مناسب برای ارتقاء کیفی نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی در رسانه ملی - ارتقای هویت محوری و عدالت گستری در رویکردها، برنامه‌ها و ساز و کارها. همه معاونت‌ها و بخش‌های سازمان در انجام مأموریت‌های یادشده حداکثر همکاری و هماهنگی را مبذول خواهند داشت.

وحید جلیلی متولد ۱۳۵۲ در مشهدمقدس است. وی در سال هفتاد وارد دانشگاه امام صادق (ع) شد و در رشته معارف اسلامی و اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. کار مطبوعاتی را از دوران دانشجویی و در نشریه تفکر بسیجی، نشریه داخلی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) آغاز کرد و در سال ۷۵ به مجله نیستان رفت. جلیلی پس از نیستان، در سال ۸۱ به روزنامه ابرار رفت و سردبیر آن شد.

جلیلی در سال ۸۵ دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد. انتشار مجله راه، جشنواره مردمی فیلم عمار و جشنواره موسیقی ضدآمریکایی طبس از جمله فعالیت‌های این دفتر است. 


جلیلی همچنین نویسنده کتاب هایی، چون «عبور از سینمای سانسور»، «شهدا برای چه افقی جنگیدند»، «در فرانسه تک درختی هست» و «نقش تشکل‌های فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب» است.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->