نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نبرد صدرنشین با قهرمان فصل قبل لیگ برتر والیبال| جدال جذاب کویرنشینان

  • کد خبر: ۹۲۵۲۲
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
نبرد صدرنشین با قهرمان فصل قبل لیگ برتر والیبال| جدال جذاب کویرنشینان
هفته دوازدهم مسابقات والیبال لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، مریوان، رفسنجان، گرگان و تهران پیگیری می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه تیم رده دومی شهرداری ارومیه در مقایل تیم رده پنجمی هراز آمل قرار می‌گیرد. تیم شهرداری ارومیه برای تثبیت جایگاه دومی خود و هراز آمل نیز برای قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول نیاز به این برد دارند. پیش بینی می‌شود این بازی نزدیک و حتی پنج سته شود.
در یکی دیگر از بازی‌های هفته دوازدهم تیم شگفتی ساز راه یاب مریوان در خانه در مقابل شهرداری ورامین قرار می‌گیرد. تیم رده یازدهمی ورامین برای اینکه از کورس رسیدن به پلی اف جا نماند و راه یاب هم برای تثبیت جایگاه چهارمی و شاید نیم نگاهی به رتبه سوم درصورت لغزش پیکان به میدان خواهند رفت. این بازی راس ساعت شانزده در هوای سرد و احتمالا برفی مریوان برگزار خواهد شد.
تیم پاس گرگان نیز این هفته درسالن امام خمینی شهر گرگان باید به مصاف هم استانی خود شهرداری گنبد برود. هردو تیم نیاز شدیدی به این برد دارند، تیم پاس گرگان در صورت برد سه بر صفر یا یک جایگاه شهرداری گنبد را تصاحب خواهد کرد. گنبدی‌ها نیز برای اینکه این جایگاه را از دست ندهند برای برد به میدان خواهند رفت. باید دید کدام تیم گلستانی پیروز از سالن خارج خواهد شد.
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هم تیم صدرنشین سپاهان با تمامی ستاره هایش در خانه در مقابل فولاد سیرجان تیم رده هشتمی قرار می‌گیرد. سپاهان برای اینکه قهرمانی خود در نیم فصل را قطعی کند نیاز به برد در این بازی دارد تا علاوه بر قهرمانی زودهنگام روند شکست ناپذیری اش را هم حفظ کرده باشد. از سوی دیگر تیم سیرجان که به تازگی از برزیل برگشته برای عقب نماندن از کورس پلی آفی‌ها نیاز مبرمی به برد دارد که همه این‌ها به جذاب شدن بازی کمک خواهد کرد.
در دیگر دیدار‌ها هم شهداب یزد مقابل رفسنجان به میدان خواهد رفت تا جدال کویر نشینان رقم بخورد. پیکانی‌ها از هورسان رامسر پذیرایی خواهند کرد و آذرباتری هم مقابل یاران ناصر شهنازی به میدان خواهد رفت.

برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ والیبال

اصفهان، سالن ۲۵ آبان، ساعت ۱۵
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – فولاد سیرجان ایرانیان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵
شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶
راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری ورامین

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶
مس رفسنجان – شهداب یزد

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – شهرداری گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان – هورسان رامسر

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸
آذرباتری ارومیه – سایپا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->