میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش احتمالی حقوق ودستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان رضوی به طرح طبقه بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران فروش فوق‌العاده سایپا از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + لینک ثبت‌نام نرخ تورم فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر صمت: شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری پژو پارس است تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو + جزئیات (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به بازار خرید و اجاره هواپیمای شخصی در ایران | خرید جت شخصی چند تومان آب می‌خورد؟ تشدید نظارت ها بر بازار مسکن | پلمب ۳ بنگاه املاک در مشهد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۹۲۰ هکتار کشت کلزا در شهرستان مشهد انجام شد صنعت شوینده ایران خودکفا و صادرکننده ماهانه ۲۰ هزار تن شیر خشک تولید می‌شود افزایش قیمت برخی مدل‌های تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی تامین نیمی از ورودی آب سد‌ها در یک ماه اخیر
سرخط خبرها

خودرو  جک S۵ جدید رسما وارد بازار ایران شد (+عکس و فیلم معرفی خودرو و شتاب)

  • کد خبر: ۹۲۶۰۳
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
  • ۱
خودرو  جک S۵ جدید رسما وارد بازار ایران شد (+عکس و فیلم معرفی خودرو و شتاب)
با تحویل نخستین سری جک اس ۵ توربو نیو فیس مجهز به موتور ۱.۵ لیتری با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) به خریداران این محصول جدید کرمان موتور این خودرو رسما وارد بازار ایران شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم تحویل اولین سری از این خودرو که با حضور مدیران، معاونین، نمایندگان شرکت کرمان موتور و اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد محمد رضا پورکاظمی معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور اعلام کرد: هم زمان با سال حمایت از تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها این شرکت تلاش کرده است تا یک محصول مدرن و منطبق با استاندارد‌های روز دنیا را به بازار عرضه کند.

وی افزود: خودرو جک اس۵ توربو GDI با تکیه بر استاندارد‌های روز دنیا و با هدف کاهش آلاینده‌ی و مصرف سوخت کمتر طراحی شده و با توجه به افزایش نگران کننده حجم آلاینده‌ها طی سال‌های اخیر یک محصول منحصر به فرد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به روند تحریم‌ها در سال‌های اخیر گفت: با وجود تمام این مشکلات شرکت کرمان موتور توانست طی سال گذشته ۱۶ هزار دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه کند و برای سال ۱۴۰۰ نیز تولید ۲۴ هزار دستگاه خودرو هدف گذاری شده است.

 

فیلم معرفی جک S۵ نیو فیس

تعداد بازدید : 1499

 

در ادامه ارجمندی معاون محصول شرکت کرمان‌موتور نیز در مورد مشخصات این خودرو گفت: موتور بنزینی جک اس ۵ جدید مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژ با حجم موتور ۱۴۹۹ سی‌سی است که این سیستم سوخت رسانی GDI علاوه بر کاهش چشمگیر آلایندگی استاندارد‌های یورو۵ را نیز پاس می‌کند.

وی افزود: این موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDi با وجود حجم کمتر قادر به تولید بیشینه قدرتی معادل ۱۷۴ اسب بخار و بیشینه گشتاوری معادل ۲۵۱ نیوتن متر است و لذا کاهش حجم موتور هیچ تاثیری در قدرت تولیدی نداشته و تنها ۵ درصد گشتاور تولیدی پیشرانه افت داشته که با توجه به وزن کمتر این پیشرانه نسبت به نمونه ۲ لیتری پیشین، موضوع قابل توجهی نیست.

وی تصریح کرد: نکته بارز این موتور تولید ماکزیمم گشتاور از دور پایین ۱۵۰۰ و انتقال آن به گیربکس شش سرعته دو کلاچه بوده که همین موضوع سبب عملکرد خوب جک S۵ فیس لیفت در مقابل نسخه پیشین شده است.

 

فیلم مسابقه شتاب (درگ) جک S۵ فیس لیفت با نسخه اتوماتیک فعلی

ارجمندی افزود: به طور کلی سیستم سوخت رسانی GDi موجب افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت می‌شود که این موضوع به خوبی با مقایسه این دو پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مولتی پورت MPi و ۱.۵ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم GDi قابل مشاهده است.

معاون محصول کرمان موتور در ادامه افزود: قطعا بارزترین تغییر جک S۵ جدید نسبت به مدل پیشین همین تغییر پیشرانه است؛ ولی با این حال تغییراتی هم در استایل ظاهری این خودرو به خصوص در پروفیل جلو اعمال شده که می‌توان به استفاده از تریم مشکی رنگ در جلوپنجره و همچنین تغییر دیزاین مه شکن‌ها و اضافه شدن چراغ‌های روشنایی در روز به این خودرو به صورت استاندارد اشاره کرد.

مشخصات کامل محصول جدید کرمان موتور

جک S۵ از موفق‌ترین محصولات کمپانی جک در ایران است که با همکاری شریک ایرانی خود کرمان موتور از سال ۹۴ روانه بازار شد. این خودرو در ابتدا در مدل دنده‌ای مونتاژ و عرضه شد.

پس از فروش موفق جک S۵ دنده‌ای مدیران کرمان موتور تصمیم گرفتند که با اضافه کردن آپشن‌های بیشتر آن را با گیربکس اتوماتیک ۲ کلاچه تولید و روانه بازار کنند. اما پس از ۶ سال حضور این خودرو در بازار ایران، کرمان موتور برنامه عرضه نوع فیس لیفت این خودرو را در دستور کار قرار داد.

موتور جدید جک S۵ از نوع ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) همراه است. در نمونه‌های فعلی موتور ۲ لیتری خودرو توان تولید ۱۷۴ اسب بخار با گشتاور ۲۵۵ تا ۲۶۰ نیوتون متر را دارد.

همچنین با توجه به اینکه گشتاور ۲۵۱ نیوتون متری در موتور‌های جدید از دور ۱۵۰۰ وارد مدار می‌شود لذا نسبت به موتور‌های فعلی ۲ لیتری شاهد شتاب بیشتری در خودرو هستیم.موتور ۱.۵ لیتری جک S۵ جدید را می‌توان قوی‌ترین موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ دانست که در بازار ایران وجود دارد.

در نمای ظاهری جک S۵ جدید بیشترین تغییر را در بخش جلوی خودرو به خود می‌بیند. طراحی جلو پنجره تغییر کرده و سپر‌های جدید هم ظاهر به روز تری را القاء می‌کنند. همچنین چراغ روشنایی روز هم در نمای جلو به این خودرو اضافه شده است.

در نمای جانبی و حتی عقب خودرو تفاوتی با نوع تولیدی فعلی ندارد و طراحی به سبک گذشته حفظ شده است.

در کابین خودرو اضافه شدن سیستم کروز کنترل در فرمان به صورت فابریک است. پیش از این امکان اضافه کردن کروز کنترل در نمایندگی‌ها به جک اس ۵ وجود داشت که هم اکنون این سیستم به صورت فابریک به آن اضافه شده است.

در زمینه تزئینات داخلی نیز یکی از تفاوت‌های S۵ فیس لیفت با مدل‌های قبلی، استفاده از تریم دو رنگ (مشکی و قهوه‌ای) چرم صندلی‌ها و رودری‌ها در نسخه جدید است.

جک S۵ جدید کرمان موتور همچنان دارای سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سانروف، سنسور پارک جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، یخ زدای مستقل شیشه جلو، کنترل حرکت در سراشیبی، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانه کنترل پایداری، ۴ کیسه هوا، صندلی برقی راننده با حافظه تنظیمات، سنسور نور و باران، کامپیوتر سفر و… است.

جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو جک اس فایو

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
چرا قیمت اس ۵ رو ننوشته ونحوه وزمان برای تحویل حتما اپن در بازار ازاد و....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->