آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

ترس اهالی روستایی در هشترود از گرگ آدمخوار!

  • کد خبر: ۹۲۹۵۴
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
  • ۲
ترس اهالی روستایی در هشترود از گرگ آدمخوار!
چند روز از حمله گرگ آدمخوار به دو نفر از اهالی روستای گلوجه محمدخان هشترود و زخمی‌کردن آنان می‌گذرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حالا بسیاری از روستاییان درباره این موضوع صحبت می‌کنند و نگران این هستند که گرگ بی‌سروصدا دوباره به روستا و میان خانه‌های اهالی برگردد و طعمه‌اش را از میان افراد بزرگسال یا کودکان بردارد؛ ماجرایی که مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های روستا بارها در مورد آن به فرزندان و نوه‌های خود هشدار داده بودند اما کسی جدی نمی‌گرفت.

پس از حمله گرگ به حامد و محمد ابراهیمی، اهالی روستا چهارچشمی مراقب خودشان و فرزندان‌شان هستند. گرگی که به این عمو و عموزاده حمله کرد، دیگر به بز، گوسفند، مرغ، خروس و لقمه‌های کوچک‌تر از دهانش راضی نیست. حیوان درنده درپی شکار آدم‌هاست و برای همین بود که به اهالی گلوجه محمدخان حمله کرد.

شبیخون گرگ

محمد ابراهیمی یکی از اهالی روستای گلوجه است که گرگ به او حمله کرد و دستش هنوز هم به خاطر فشار دندان‌های تیز گرگ ورم دارد. ابراهیمی ۳۰ ساله گفت: «ساعت حوالی ۱۰ شب بود و داشتم با برادرزاده ۱۳ ساله‌ام به خانه‌مان می‌رفتیم تا به او قرص سردرد بدهم که ناگهان حیوانی به برادرزاده‌ام - حامد- حمله کرد و او را گرفت. اول فکر کردم سگ است اما خوب که دقت کردم، دیدم گرگ است. گرگی با اندازه متوسط که می‌خواست آدمخواری کند. من این گرگ را دیده بودم که هر روز سراغ گوسفندان می‌رفت اما فکرش را نمی‌کردم روزی به خود ما هم حمله کند. یکی از همسایه‌های ما چند سگ دارد که همیشه آن اطراف هستند. اما آن شب از شانس بد، همسایه‌مان سگ‌ها را بسته بود و هیچ‌کدام نبودند که به کمک ما بیایند. وقتی گرگ برادرزاده‌ام را گرفت، جلو رفتم و با گرگ درگیر شدم تا حامد را رها کند. قبل از درگیری با گرگ، چند بار مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته بودم و می‌دانستم چطور از خودم دفاع کنم. برای مبارزه با گرگ هم تصمیم گرفتم از همان شیوه استفاده کنم.
ابراهیمی می‌خواست گلوی گرگ را بگیرد اما دستش ناگهان وارد دهان گرگ شد و حیوان به‌شدت دست او را گاز گرفت. دستش را در جیبش کرد تا با چاقویش حیوان را از پا درآورد: «می‌خواستم با چاقویی که در جیبم بود، حیوان را بکشم اما نشد و دستم وارد دهانش شد که گاز گرفت. بعد با دست چپ گردنش را گرفتم که حیوان فرار کرد و رفت. پس از فرار گرگ، هر دو زخمی شده بودیم و از سوی دیگر به خاطر گازگرفتگی گرگ باید به بیمارستان می‌رفتیم. آن شب حدود ۵۰ سانتی‌متر برف آمده بود و امکان این‌که آمبولانس بیاید، وجود نداشت و برای همین خودروهای دومحوره هلال‌احمر به کمک‌مان آمدند. ما را به بیمارستان بردند و پس از تزریق واکسن و پانسمان به خانه برگشتیم. تا حالا ندیده بودم گرگ به انسان حمله کند و این اولین بار است.»
سعید سلیمانی که یکی دیگر از اهالی روستا و از اقوام محمد و حامد ابراهیمی است، ادامه داد: «دیده بودیم که گرگ حوالی گله گوسفندان پرسه بزند و به هوای شکار، حمله کند. ولی این‌که به انسان و کودک حمله کند، برای خود ما هم عجیب بود. اولین بار است که چنین اتفاقی در روستا می‌افتد. مادرم همیشه به خواهرزاده‌ام- حامد- می‌گفت مراقب خودت باش، گرگ ناغافل حمله می‌کند.  خواهرزاده‌ام نیز همیشه این هشدار جدی مادرم را به شوخی می‌گرفت و می‌خندید اما پس از حمله گرگ، دیگر به توصیه او عمل می‌کند و مراقب است.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هاشم زاده
Romania
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
گرگ دندان درد دارد باید بیهوش شود ودندان هایش درست شود
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
0
این گرگ کاملا وهشی و ترس ناک است تمام
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->