مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان برای صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو
سرخط خبرها

چرا الدن رینگ می‌تواند بازی ایده آل هیدتاکا میازاکی باشد؟

  • کد خبر: ۹۳۶۵۲
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
چرا الدن رینگ می‌تواند بازی ایده آل هیدتاکا میازاکی باشد؟
هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس استودیو FromSoftware گفته است بازی جدیدش را تجربه نخواهد کرد ولی اگر آن را بازی می‌کرد، آن‌وقت به بازی ایده‌آلی که می‌خواست نزدیک بود.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی می‌گوید آزادی عمل فراوان و جهان-باز بودن الدن رینگ، این اثر را بسیار نزدیک به «بازی ایده‌آل» او کرده است.

استودیو FromSoftware مدت‌هاست که آثار فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند. پس هر بازی جدیدی این استودیو، برای طرفدار‌ان بازی‌های ویدئویی هیجان‌انگیز است.

Elden Ring درمقایسه با دیگر بازی‌های استودیو فرام‌سافتور یک تفاوت اساسی دارد. این بازی یک عنوان جهان-باز است. درواقع بنا به‌گفته‌ هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ و رئیس فرام‌سافتور، جهان-باز بودن بازی Elden Ring دقیقا همان چیزی است که سطح تجربه را ارتقا می‌دهد.

او در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله EDGE داشته است، توضیح داده از آن‌جایی که بازی را خود او ساخته است، احتمالا الدن رینگ را تجربه نخواهد کرد. ولی باور دارد که اگر Elden Ring را تجربه می‌کرد، آن را یک تجربه‌ نزدیک به بازی ایده‌آل موردنظر خودش به شمار می‌آورد:

«احتمالا الدن رینگ را بازی نخواهم کرد. چون خودم این بازی را ساختم. این (تجربه نکردن بازی‌های خود) به‌نوعی قانون شخصی من است. [چون به‌عنوان سازنده] هیچ یک از نکته‌های نامشخص بازی را آن‌طور که یک بازیکن تازه تجربه می‌کند، تجربه نخواهید کرد. همان‌طور که قبلا گفته بودم، تجربه‌ی بازی‌های خود به من احساس بازی کردن نمی‌دهد. اما اگر الدن رینگ را بازی می‌کردم، آن وقت به بازی ایده‌آلی که می‌خواهم نزدیک بود».

دلیل اینکه میازاکی الدن رینگ را بسیار نزدیک به بازی ایده‌آل خود می‌داند، آزادی عملی است که دنیای جهان-باز این بازی با خود به همراه دارد. او گفته است:

«با این دید سراغ [ساخت الدن رینگ]نرفتم که بگویم Elden Ring، آن نوع از بازی جهان-باز است که من می‌خواهم بسازم. بلکه فقط [می‌دانم] وجود جهان باز، تجربه‌ ایده‌آلی را که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم، غنی‌تر می‌سازد.
برای مثال، اگر قصد کاوش این جهان را داشته باشم، یک نقشه می‌خواهم؛ نقشه‌ای مناسب. اگر در جایی چیزی دیدم، دوست دارم که توانایی این را داشته باشم که واقعا به آن‌جا بروم و مشغول گشت‌وگذار بشوم. همچنین می‌خواهم با یک اژد‌ها در میدانی حماسی مبارزه کنم. مواردی مانند این درواقع چیز‌های ساده‌ای هستند. اما بازی الدن رینگ اجازه می‌دهد که اکثر این موارد برای من به واقعیت تبدیل شوند؛ تا تجربه‌ای را ساخته باشم که به بازی ایده‌آل من بسیار نزدیک است».

بازی Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->