کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

  • کد خبر: ۹۳۷۱۸
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر
دبیرکل جشنواره هنر‌های تجسمی فجر آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - دبیرکل جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، اعلام کرد مهلت ارسال اثر به این رویداد هنری، ساعت ۱۷ روز یکشنبه (دوازدهم دی) است و این مهلت به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

سیدعباس میرهاشمی، دبیرکل جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، با اعلام این خبر گفته است:

«هنرمندان بسیاری تا کنون آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند و تا روز یکشنبه دوازدهم دی ساعت ۱۷، هنرمندان رشته‌های ده‌گانه هنر‌های تجسمی فرصت دارند تا به سایت fajrtajasomi.ir مراجعه و آثار خود را ارسال کنند. تأکید می‌کنم که این مهلت تمدید نمی‌شود و از هنرمندان می‌خواهم که پیش از این موعد برای حضور در جشنواره اقدام کنند. پس از دسته‌بندی، آثار برای هیأت انتخاب و داوری ارسال می‌شود و انتخاب اولیه آثار هم طبق برنامه از پانزدهم دی آغاز خواهد شد. انتخاب آثار برای ورود به نمایشگاه در برخی از رشته‌ها یک مرحله‌ای و در بعضی از رشته‌ها هم ۲ مرحله‌ای است. نتایج انتخاب آثار طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده در فراخوان منتشر خواهد شد.»

چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، روز ۱۵ بهمن در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا، فرهنگستان هنر، افتتاح می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->