تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

تساوی بی‌تأثیر شهرخودرو در تهران

  • کد خبر: ۹۴۰۳۶
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
تساوی بی‌تأثیر شهرخودرو در تهران
در هفته دوازدهم لیگ برتر، شهر خودرو بالاخره یک امتیاز دیگر گرفت، اما همچنان قعر نشین بلامنازع لیگ باقی ماند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ انگار گرهِ افتاده در کار تیم شهر مشهد قرار نیست به این سادگی‌ها باز شود و دندان تیز می‌خواهد و انگیزه زیاد. جدال هفته دوازدهم تیم فوتبال شهرخودرو مقابل پیکان در چهارچوب لیگ برتر فوتبال، باز هم دستاوردی برای نماینده مشهد نداشت و شاگردان سیدعباسی یک‌امتیاز سخت را در دقیقه ۹۰ به دست آوردند؛ اما حقیقت این است که در جدول فاصله‌افتاده میان تیم‌های بالا‌سر شهرخودرو با این تیم در قعر جدول، این تک‌امتیاز هیچ فایده‌ای ندارد.

شهرخودرو حالا سه‌امتیازی شد تا از ۱۲ بازی، فقط ۳ تساوی در کارنامه داشته باشد و ۹ شکست! اتفاقاتی که این تیم را به قعر جدول چسبانده است تا گزینه اول و آخر سقوط، فعلا تیم شهر مشهد باشد. البته این تساوی چندان به کام پیکانی‌ها هم خوش نیامد و شاگردان سیدمجتبی حسینی با این یک‌امتیاز خانگی نوزده‌امتیازی شدند و در همان جایگاه ششم جدول باقی ماندند. پیکان می‌توانست با برد در این بازی، دست‌کم یکی‌دو پله خودش را در جدول بالا بکشد.

انتحاری شهرخودرو در دستگردی

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد که چیزی برای از‌دست‌رفتن نداشت، با یک ترکیب متحول‌شده پا به میدان رقابت با پیکان گذاشت. سیدعباسی در این دیدار امیرحسین نعمتی، صادق صادقی، مهدی شریفی و آزاد جعفرزاده را از ابتدا در ترکیب قرار داد و میلاد کمندانی در این بازی نیمکت‌نشین بود تا شهرخودرو در‌پی نمایشی متفاوت باشد؛ البته جدی‌ترین تغییر ترکیب دیروز شهرخودرو، بازگشت سعید جلالی‌راد، گلر مشهدی تیم، به ترکیب بود.

جلالی‌راد که به‌خاطر مصدومیت، چندین هفته از ترکیب تیم دور بود، با بهبودی کامل روز گذشته دوباره به ترکیب فیکس تیمش بازگشت. تحولات ترکیب شهرخودرو در این بازی از همان ابتدای بازی توپ‌و‌میدان را در اختیار نماینده مشهد قرار داده بود. چنانچه سرمربی خوش‌فکر پیکان هم در نشست خبری بعد از بازی به این مسئله اعتراف کرد و گفت شهرخودرو، چون چیزی برای از‌دست‌دادن نداشته، در نیمه اول تیمش را تحت‌فشار قرار داده است.

کاپیتانی عجیب بیژن!

یکی از نکات حاشیه‌ای جالب دیدار دیروز شهرخودرو مقابل پیکان، کاپیتانی مجتبی بیژن، مدافع شمالی این تیم بود. کاپیتانی که از آن‌جهت عجیب بود که سعید جلالی‌راد، کاپیتان اول تیم مشهد، در این فصل از ابتدا در ترکیب بود؛ اما بازوبند به تشخیص سیدعباسی بر روی بازوی بیژن بسته شده بود!

گل نجات‌بخش، عامل درگیری

شهرخودرو با‌وجود نمایش خوب در نیمه اول، در نیمه دوم روی یک ضدحمله غافل‌گیر شد و دروازه‌اش توسط ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۷ باز شد. با‌وجود‌این مشهدی‌ها در دقیقه‌۸۸ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این پنالتی را صادق صادقی برای تیم شهرخودرو به گل تساوی تبدیل کرد؛ گلی که سرآغاز اتفاقات و جنجال‌های پایان بازی بود. بعد از این گل بود که درگیری صادق صادقی و بازیکن پیکان موجب جنجال شد و داور بعد از اخراج بازیکن پیکان که به صورت صادقی ضربه زد، بازیکن مشهدی را هم با کارت زرد دوم جریمه و از زمین بازی اخراج کرد. صحنه‌هایی که بازی را به جنجال کشید و در پایان بازی هم بازیکنان و نیمکت ۲ تیم به‌سمت یکدیگر حمله‌ور شدند.

رؤیت دوباره حمیداوی و حاشیه‌ها!

مالک باشگاه شهرخودرو درباره داوری، علت تساوی با پیکان و وضعیت فوتبال خراسان، صحبت‌های تازه‌ای را بعد از بازی روز گذشته تیمش مطرح کرد. فرهاد حمیداوی گفت: متأسفانه داور همه پنجاه‌پنجاه‌ها را به سود پیکان سوت زد و داور بازی را به چالش کشید. شما هم دیدید که حریف با سر به صورت صادقی زد و بازیکن ما اخراج شد. جفت بازیکنان را اخراج کردند، ولی به نظرم نباید کارت زرد می‌گرفت؛ چون ۳۰‌ثانیه قبل کارت گرفته بود. وی ادامه داد: ما یک گل هم زدیم که آفساید نبود، ولی آفساید گرفته شد. باید کارشناسان نظر بدهند، ولی در‌شرایطی‌که تیم ما قرار دارد، گذشتن از یک گل سالم بسیار سخت است. تا دقیقه‌۶۰-۷۰ توپ‌و‌میدان و همه‌چیز در دست ما بود. من از تیمم راضی هستم و در ادامه راه با کمک خدا بهتر خواهیم شد.

حمیداوی اظهار کرد: ما تیم خراسان هستیم، ولی قبل از بازی به ما زمین ندادند. یعنی ما در زمین ثامن تمرین نکردیم. پس ما در مشهد هم میهمان هستیم و در تهران هم میهمانیم. ما در آنجا ترکش زیاد می‌خوریم. ما همه کار کردیم، ولی هیئت فوتبال دوست دارد که این تیم سقوط کند. وی خاطرنشان کرد: گفتند که حمیداوی‌ها می‌آیند و می‌روند، ولی من می‌گویم که این تیم هم سقوط کند، من هستم. ما وقتی به لیگ‌یک رفتیم، شما اتفاقا می‌روید و تیم را ترک می‌کنید. من این تیم را عین بچه‌هایم دوست دارم و همیشه کنار این تیم خواهم ماند.

حسینی: شهرخودرو چیزی برای از‌دست‌دادن نداشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی خیلی سختی بود. نیمه اول خیلی سعی کردیم جنگنده و پرانرژی بازی کنیم. تیم حریف چیزی برای از‌دست‌دادن نداشت. سیدمجید حسینی افزود: ما می‌دانستیم که تیم حریف می‌آید برای اعتبار فوتبالی‌شان بجگند. نیمه اول خوبی نداشتیم، اما نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ما بود. گل هم زدیم. هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. بازی را هم در اختیار داشتیم.

متأسفانه در دقایق پایانی نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و یک پنالتی که نمی‌دانم بود یا نبود، گرفته شد و بازی یک‌بر‌یک شد. این یک‌امتیاز به درد هیچ‌کدام از ۲ تیم نمی‌خورد. سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اتفاقات و درگیری‌های پایان بازی خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی نیفتاد. در حین بازی تنش زیادی بین نیمکت‌ها بود و فشار زیاد بود و دو طرف عصبانی بودند.

گرایلی: نبردیم، چون به خودباوری نرسیدیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در پایان جدال برابر پیکان در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوب، تاکتیکی و فیزیکی بود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. روی ضعف‌و‌قوت‌های حریف کار کرده بودیم. چند تا از موقعیت‌های ما در نیمه اول به گل تبدیل نشد، به‌خاطر اینکه بازیکنان ما به خودباوری نرسیده بودند.

یونس گرایلی افزود: در بخش دفاعی و ضد‌حمله خیلی خوب موقعیت گل ایجاد کردیم؛ ولی متأسفانه در نیمه اول موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. با صحبت‌هایی که در نیمه دوم با بچه‌ها انجام دادیم، بچه‌های ما توانستند بر بازی مسلط شوند. اما برخلاف جریان بازی، متأسفانه پیکان به گل رسید و بلافاصله ما سیستم را عوض کرده و یک مهاجم اضافه کردیم و به شرایط بازی برگشتیم.

وی افزود: تیمی که ته جدول است و بتواند این‌گونه تاکتیک در زمین اجرا کند، واقعا تیمی قوی و خوب است و تیم پیکان هم به افکار تاکتیکی تیم ما خیلی کمک کرد. من فکر می‌کردم پیکان خیلی قوی‌تر از این باشد؛ ولی خوشبختانه ما با این شرایط توانستیم تمام راه‌های نفوذ آن‌ها را ببندیم. مربی شهرخودرو درباره درگیری‌های پایان بازی عنوان کرد: متأسفانه در لحظات پایانی بازی اتفاقاتی افتاد که به تیم ما ضربه می‌زند. نه در جریان این بازی، بلکه در بازی قبل اتفاقاتی صورت گرفت که کارشناسان گفتند ۲ بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. متأسفانه در بازی قبل سرمربی تیم ما به‌اشتباه اخراج شد و بازیکن ما هم در دقایق پایانی اخراج شد. امروز (دیروز) هم همین اتفاق افتاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->