سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آتش رابطه همزمان با چند پسر گریبان ۲ جوان را گرفت

  • کد خبر: ۹۴۰۴۴
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
آتش رابطه همزمان با چند پسر گریبان ۲ جوان را گرفت
اواخر شهریور بود که «مهران» تصمیم گرفت سرمزار دوست صمیمی‌اش برود و با فاتحه‌ای برایش طلب مغفرت کند. هنوز مدت زیادی از خودکشی «س» نمی‌گذشت به همین دلیل دلتنگی‌های «مهران» برای دوست ناکامش پایانی نداشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «س» عاشق دختری به نام یاسمین معروف به «یاس» شده و آشنایی آنها در فضای مجازی شکل گرفته بود. «مهران» در جریان دلباختگی «س» قرار داشت و می‌دانست که ارتباط نزدیکی با «یاسمین» دارد اما خیلی زود ماجرای ارتباط این دختر ۲۰ ساله با جوان دیگری به نام «سبحان» لو رفت و مشخص شد که او دوست پسر دیگری هم دارد.

«س» که دچار سرخوردگی عشقی شده بود و نمی توانست ارتباط «یاسمین» با پسر دیگری را تحمل کند با تصمیمی اشتباه دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد.

ساعتی بعد که مهران بر سر مزار «س» نشسته بود، کمی آن سوتر چشمانش به سوی دختری خیره ماند که به همراه یک دختر و پسر دیگر بر سر گوری نشسته بود و مشغول گفت و گو بودند. او بلافاصله «یاسمین» را شناخت و چهره‌اش از شدت خشم به سرخی گرایید و ناگهان به طرف یاسمین رفت.

او در حالی با آن دختر به مشاجره پرداخت که یقین داشت رفتارهای هوس‌آلود او به خودکشی دوستش منجر شده بود. «سینا» جوان ۲۱ ساله‌ای که به همراه دوست دخترش و یاسمین بر سر مزار دوست دیگرشان نشسته بودند، خود را کنار کشید و در ماجرای درگیری مهران و «یاسمین» دخالت نکرد ولی یاسمین که غرورش لگدمال شده بود، بی‌درنگ گوشی تلفن را از کیفش بیرون آورد و با سبحان (دوست پسر دیگرش) تماس گرفت و از او کمک خواست.

«سبحان» که از شنیدن این ماجرا عصبانی شده بود و سعی داشت در برابر «یاسمین» خودنمایی کند و انتقام سختی از «مهران» بگیرد به او گفت: اگر عکسی از «مهران» دارد برایش بفرستد تا او را شناسایی کند! مدتی بعد «یاسمین» از طریق فضای مجازی تصویری از «مهران» به دست آورد و برای دوست پسرش (سبحان) ارسال کرد.

این گونه بود که «سبحان» همه وقت و تلاش خود را به کار گرفت تا نشانی از «مهران» بیابد. او ماجرا را با «سینا» و یکی دیگر از دوستانش به نام «محمد» در میان گذاشت تا «مهران» را پیدا کنند و او را حسابی گوشمالی بدهند! در همین روزها نقشه شوم دیگری برای برانگیختن احساسات «سینا» هم طرح کردند تا او را بیشتر از گذشته برای انتقام از «مهران» تحریک کنند.

به همین دلیل یکی از دوستان سینا به او گفت: «مهران» برای خواهرش ایجاد مزاحت می‌کند! «سینا» با شنیدن این جمله برآشفت و با چهره‌ای خشمگین در پی یافتن «مهران» برآمد. حالا دیگر «سبحان و سینا» فقط یک هدف را دنبال می‌کردند تا با کمک «محمد» بتوانند محل سکونت یا رفت و آمد «مهران» را پیدا کنند و از او زهر چشم بگیرند! تا این که نیمه‌های شب هشتم مهر گذشته مطلع شدند که «مهران» در منطقه الهیه کنار دوستانش مشغول گفت و گو است.

آنها درحالی که چوب و چاقو و ساطور به همراه داشتند سوار پراید «سینا» شدند و به طرف منزل دوست دخترانشان حرکت کردند. وقتی «یاسمین» و «م» سوار پراید شدند، با سرعت به سمت بولوار اقدسیه به راه افتادند. هنوز خودرو به طور کامل از حرکت باز نایستاده بود که چشم «سبحان» به «مهران» افتاد.

او بی‌درنگ از پراید بیرون پرید و در حالی که چماق را در دست می‌فشرد به سمت «مهران» حمله‌ور شد و ۲ ضربه به پشت او فرود آورد طوری که «مهران» روی زمین افتاد. در همین حال «سینا» نیز چاقو به دست وارد درگیری شد و ضربه‌ای به سر «مهران» زد که روی زمین می‌غلتید، با وجود این، آنها او را رها نکردند...

ضاربان خشمگین وقتی اوضاع را این گونه دیدند، تازه دریافتند که در گرفتن «زهر چشم» زیاده‌روی کرده‌اند. ضاربان پیکر خون‌آلود و زخمی «مهران» را  درون پراید گذاشتند و به طرف بیمارستان طالقانی حرکت کردند. آن‌ها به کادر درمانی گفتند که این جوان طعمه زورگیران شده است و آنها او را برای سرقت گوشی مجروح کرده‌اند!

چند روز بعد «مهران» بر اثر عوارض ناشی از درگیری خونین جان خود را از دست داد.

خیلی زود گروه تخصصی کارآگاهان هویت افرادی که مجروح را به بیمارستان رسانده و متواری شده بودند، تا این که بالاخره «سبحان» بازداشت شد و پرده از راز این جنایت وحشتناک برداشت. به دنبال اعترافات سبحان، طولی نکشید که آن ها سینا، محمد، یاسمین و دیگر عوامل مرتبط با این پرونده جنایی بازداشت شدند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->