نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ناکامی چیپس کامل و فرش آرا در لیگ برتر فوتسال!

  • کد خبر: ۹۴۱۹۶
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
ناکامی چیپس کامل و فرش آرا در لیگ برتر فوتسال!
در هفته باخت فرش‌آرا در قزوین، چیپس مشهد هم با وجود تساوی در اهواز ۲ پله در جدول لیگ پایین رفت.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال دیروز از ساعت ۱۶ به‌طور‌هم‌زمان پیگیری شد و نمایندگان مشهد این هفته نتوانستند نتایج قابل‌قبولی به دست بیاورند. شاگردان قدرت بهادری در فرش‌آرا بعد از پیروزی هفته قبل، این هفته مقابل کراپ‌الوند تن به شکست ۱ بر ۰ دادند و چیپس‌کامل هم بازی برده برابر حفاری اهواز را با یک تساوی عوض کرد؛ نتایجی که از حیث جدولی، چندان به ضرر فرش‌آرای بازنده نشد، اما برای چیپس مساوی‌کننده، سقوط‌آزاد بزرگی را در جدول به‌همراه داشت.

فرش‌آرا در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال هجده‌امتیازی ماند و در جدول جایگاه هفتمی خود را حفظ کرد، اما چیپس کامل با‌وجود دشت یک‌امتیاز از آوردگاه اهواز با توجه به نتایج سایر حریفان از پله دهم تا پله دوازدهم جدول چهارده‌تیمی سقوط کرد تا حالا رفته‌رفته به منطقه خطر نزدیک شود! با این نتایج چیپس به قعر نزدیک شد و فرش از جایگاه ۵ تیم بالانشین جدول بیشتر فاصله گرفت.

مجازات سنگین برای چیپس

تیم فوتسال چیپس‌کامل روز گذشته در‌حالی به‌مصاف میزبانش حفاری اهواز، تیم قعرنشین جدول، رفت که در بازی رفت توانسته بود این تیم را با یک‌گل شکست دهد. شاگردان محسن جنگی از همه نظر آماده پیروزی در این بازی بودند و از قضا بازی را هم خوب شروع کردند. آن‌ها که در عمل تیم باتجربه‌تر میدان بودند و توپ‌و‌زمین را در اختیار داشتند، خیلی زود روی یک کار ترکیبی توسط محمد عیدی و ناصر حاجی به گل رسیدند. چیپسی‌ها بعد از آن، گل تساوی را روی اشتباه ناصر حاجی دریافت کردند؛ اما باز در ادامه طی ۲ رفت‌و‌برگشت دیگر از میزبان جلو افتادند؛ ۲ بر ۱ و ۳‌بر‌۲.

با این‌همه مشهدی‌ها که به نظر حریف را دست‌کم گرفته بودند، در‌نهایت گل تساوی را دریافت کردند و بعد از آن نیز هر چه زدند، به در بسته خورد تا یک تساوی تلخ از اهواز به دست بیاورند! چیپس بابت این نبردن، بدجور جریمه شد و در جدول سقوط آزاد بدی داشت. شاید اگر چیپسی‌ها این بازی را با پیروزی پشت‌سر می‌گذاشتند، نه‌تن‌ها در جدول وضعیتشان بهبود می‌یافت، بلکه با رقیب همشهری فرش‌آرا هم‌پله می‌‎شدند. ناصر حاجی، محمدرضا پیکان و سینا هادیان ۳ گل چیپس کامل مشهد را در این بازی به ثمر رساندند و شایان بنادری، روح‌ا... قنبری و هاشم شیرعلی نیز زنندگان گل حفاری در این دیدار بودند.

اخراج عظیمی و مسئله داوری

حسین عظیمی، سنگربان چیپس کامل، بلافاصله بعد از گل اول بازی روی یک خروج از دروازه با خطا بازیکن میزبان را متوقف کرد؛ خطایی که به نظر طبیعی به نظر می‌رسید و در سخت‌گیرانه‌ترین حالت، باید داور میدان، عظیمی را با کارت زرد و تیمش را با یک ضربه ایستگاهی جریمه می‌کرد. با‌وجود‌این، سر‌و‌صدای اهوازی‌ها و فشار نیمکت سبب شد تا داور با کارت قرمز مستقیم حسین عظیمی را از میدان اخراج کند. چیپس در ۲‌دقیقه چهارنفره‌شدن گل نخورد، اما اثر این اخراج در طول بازی بر پیکره تیم چیپس باقی ماند. عادل برجسته، گلر دوم چیپس در این بازی بود که به‌جای حسین عظیمی درون چهارچوب دروازه تیم مشهد قرار گرفت.

توقف فرش با گل‌به‌خودی!

دیگر‌نماینده مشهد، تیم فوتسال فرش‌آرا، این هفته در یک دیدار سخت خارج‌از‌خانه برابر کراپ الوندی به میدان رفت که حالا دیگر در کورس قهرمانی نیز هست؛ تیمی که با برد دیروز در جدول سی‌ویک امتیازی و با تیم سن‌ایچ هم‌امتیاز شد تا با صدر جدول نیز فقط ۶‌امتیاز فاصله داشته باشد. شاگردان قدرت بهادری در این بازی نتوانستند به گل برسند، اما در طول بازی بار‌ها مانع گل‌زنی بازیکنان میزبان شدند.

نکته جالب اینکه تک‌گل این بازی نیز در نیمه اول و روی گل‌به‌خودی هاشم فرج‌زاده، بازیکن فرش‌آرا، برای کراپ به ثمر رسید. این اولین شکست فرش‌آرا در دومین هفته حضور قدرت بهادری و کادر فنی جدیدش روی نیمکت این تیم بعد از جدایی مجید مرتضایی بود. فرشی‌ها هفته قبل توانسته بودند در خانه از پسِ فولاد زرند ایرانیان بربیایند.

از شگفتی مقاومت تا توفان کلاردشت

در دیگر دیدار‌های روز گذشته لیگ برتر فوتسال نیز نتایج جالبی رقم خورد. تیم فوتسال گیتی‌پسند، صدرنشین لیگ، در خانه و در یکی از بازی‌های مهم هفته برابر مقاومت البرز تن به شکست سنگین ۶‌بر‌۳ داد؛ نتیجه‌ای که شگفتی هفته محسوب می‌شود.

در دیگردیدار مهم هفته مس سونگون و سن‌ایچ نتوانستند از این فرصت طلایی برای نزدیک‌تر‌شدن به گیتی‌پسند بهره ببرند و به تساوی ۳‌بر‌۳ که به کار هیچ‌کدام از ۲ تیم نمی‌آمد، رضایت دادند. سپاهان ۵‌بر ۱ راگا را برد و زندی‌بتن کلاردشت هم در ساری توفان به پا کرد و با نتیجه ۷‌بر‌۳ شهروند این شهر را با شکست بدرقه کرد. فردوس قم و فولاد زرند ایرانیان نیز در دیگر‌دیدار هفته به تساوی ۲‌بر‌۲ رضایت دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->