نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آرامش پیش ازطوفان در شهرخودرو!

  • کد خبر: ۹۴۵۰۷
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
آرامش پیش ازطوفان در شهرخودرو!
داستان اختلاف گلر‌های شهرخودرو فعلا حل‌وفصل شده؛ اما همچنان پتانسیل حاشیه‌سازی را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در آستانه بازی امروز سپاهان با شهر خودرو ماجرای عجیب دعوا و زدوخورد ۲ گلر اصلی شهرخودرو بعد از بازی با پیکان فعلا جمع‌وجور شده است، اما این قصه احتمالا سر دراز دارد. روز گذشته داوود سیدعباسی از کنارگذاشتن میلاد فراهانی و سعید جلالی‌راد در بازی مهم امروز با سپاهان خبر داد که درو اقع تأیید اتفاقات رختکن شهرخودرو بعد از بازی با پیکان بود.

البته که سرمربی شهرخودرو موضوع قمه‌کشی را تا حد درگیری فیزیکی تنزل داد، اما رسما این ماجرا را تأیید کرد. در این میان میلاد فراهانی که متهم به شروع دعوا و به قول برخی منابع خبری قمه‌کشی شده بود، در گفت‌وگویی با ورزش ۳ این قضیه را تمام‌شده دانست و حتی گفت هیچ مشکلی با جلالی‌راد ندارد.

در شرایطی که انتظار می‌رفت برای جمع‌وجورکردن ماجرا، جلالی‌راد هم مصاحبه‌ای شبیه این انجام دهد، گلر مشهدی شهرخودرو این کار را نکرد تا معلوم شود این قصه سر دراز دارد. جلالی‌راد که فصل گذشته به‌دلیل ثابت‌نبودن در شهرخودرو نماند، برای بازی‌کردن به این تیم آمده است و بازگشت فراهانی اتفاقی نیست که برای او خوشایند باشد. این یعنی قصه این ۲ گلر احتمالا حالاحالا‌ها ادامه دارد.

۲ گلر جوان جانشین ۲ گلر یاغی

داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو، در دیدار امروز محمدجواد کیا و بابک سلامت را در اختیار خواهد داشت؛ ۲ دروازه‌بان جوانی که هر‌کدامشان می‌توانند به پاشنه‌آشیل تیم مشهد برابر سپاهان و مهاجمان پرنام‌و‌نشانش بدل شوند. البته این قصه سوی دیگری هم دارد و آن این است که انگیزه این ۲ گلر جوان موجب حفظ دروازه شهرخودرو مقابل حملات زهردار تیم اصفهانی و کسب نتیجه مطلوب شود.

فراهانی: چاقوکشی؟ خنده‌دار است

دروازه‌بان شهرخودرو حواشی عجیبی را که برای این تیم به گوش می‌رسد تکذیب می‌کند. میلاد فراهانی گفت: واقعا خیلی چیز خنده‌داری است. اختلافاتی وجود دارد، ولی نه به این شدتی که می‌گویند. تیم ما هرموقع می‌آید به آرامش برسد، برایش حاشیه درست می‌کنند. از ابتدای فصل سختی‌های زیادی کشیدیم، ولی اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من و سعید مشکلی با هم نداریم.

وی دراین‌باره ادامه داد: من به‌عنوان بزرگ‌تر تیم و همچنین کاپیتان پدیده اعلام می‌کنم که اخبار اعلام‌شده کذب است. در همه تیم‌ها اختلاف وجود دارد، ولی فکر نمی‌کنم به این شدت در هیچ کجای فوتبال به وجود بیاید و ۲ بازیکن بخواهند در حد چاقوکشی با هم برخورد کنند! نزدیک بازی با سپاهان هستیم و بعد از آن هم با پرسپولیس دیدار می‌کنیم و حاشیه‌سازان این کار‌ها را انجام می‌دهند تا تمرکز ما به‌هم بریزد و نمی‌دانم دقیقا از کجا نشئت می‌گیرد و چه کسانی این صحبت‌ها را می‌کنند؟

شما می‌توانید با سرمربی و بازیکنان تماس بگیرید و از آن‌ها بپرسید و مطمئن باشید آن‌ها نیز خنده‌شان می‌گیرد. فراهانی در پاسخ به اینکه آیا دعوای لفظی بین آن‌ها بوده است یا خیر، توضیح داد: از ابتدای فصل حواشی برای من و سعید پیش آوردند، ولی بین من و هیچ‌کس دیگری مشکلی پیش نیامده است. این مسائل و حواشی جدیدا فقط برای تیم ما اتفاق می‌افتد. اینکه می‌گویند من و سعید راد در این حد اختلاف داریم اصلا درست نیست. تمام بازیکنان در همه تیم‌ها ممکن است اختلافاتی با هم داشته باشند، ولی نباید بزرگ‌نمایی کرد.

نبرد سخت با مدعی قهرمانی

نبرد امروز شهرخودرو و سپاهان، نبرد ۲ تیم زخم‌خورده‌ای است که امروز در‌پی اعاده‌حیثیت هستند. نماینده مشهد از توفان پُرتلاطم حواشی و بعد از افشای ماجرای قمه‌کشی در رختکن و زخم‌خورده از قعرنشینی مطلق، پای به این میدان می‌گذارد و سپاهان هم بعد از ۳ ناکامی پیاپی برابر استقلال، پیکان و پرسپولیس حالا خشمگین‌تر از هر زمانی به ایستگاه مشهد رسیده است. سپاهان که صدر جدول را از دست داده است، به چیزی جز پیروزی و کسب ۳‌امتیاز برابر تیم قعرنشین فکر نمی‌کند و شهرخودرو هم به‌خوبی می‌داند اگر نتواند ۳‌امتیاز جدال با سپاهان را به دست بیاورد، بی‌شک یک قدم دیگر به سقوط ترسناک به لیگ دسته‌یک کشور نزدیک خواهد شد.

روایت آماری یک تقابل همیشه جذاب

شهرخودرو تاکنون در لیگ برتر فوتبال ۱۶ بار رو‌در‌روی سپاهان قرار گرفته که حاصل آن ۴ پیروزی، ۵ تساوی و ۷ شکست بوده است. نماینده مشهد فصل قبل در ۲ بازی رفت‌و‌برگشت برابر اصفهانی‌ها یک برد و یک باخت داشت. باخت ۱ بر ۰ دور برگشت و پیروزی درخشان ۳‌بر ۱ در اصفهان و در بازی رفت! برد بزرگی که شاگردان سرمربی وقت تیم، سیدمهدی رحمتی، آن را به دست آوردند و سپاهان را غافل‌گیر کردند. شهرخودرو و سپاهان در تاریخ تقابل‌های لیگ‌برتری‌شان نمایش‌های غافل‌گیرکننده کم نداشتند؛ از برد ۴‌بر ۰ نماینده مشهد در بازی رفت لیگ هفدهم در اصفهان بگیرید تا باخت ۴ بر ۰ همان فصل در بازی برگشت!

۳ امتیاز قعر تا سومی صدر

شهرخودرو با ۳‌امتیاز در قعر جدول است و سپاهان با‌وجود ۳ شکست پیاپی در ۳ هفته اخیر در جایگاه سوم جدول قرار دارد. نماینده مشهد امروز درحالی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد از نماینده شهر اصفهان پذیرایی می‌کند که با یک پله بالاتر در جدول ۸‌امتیاز فاصله دارد و سپاهان با پله بالاسرش در جدول فقط ۳‌امتیاز فاصله دارد. نماینده اصفهان در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است و نماینده مشهد در تقلا برای فرار از منجلاب سقوط! شهرخودرو با ۳ گل زده و ۱۸ گل خورده به‌تن‌هایی بدترین خط حمله و خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و در سوی دیگر سپاهان با ۱۵‌گل زده جزو خط‌حمله‌های قدرتمند است و با ۵ گل خورده، دومین خط دفاع مستحکم را در اختیار دارد.

سیدعباسی: در عصر ارتباطات نمی‌توان چیزی را کتمان کرد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بعد از حواشی داغ رختکن این تیم در بازی پیکان که روز گذشته نقل محافل خبری شده بود، حالا در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان درباره درگیری میلاد فراهانی و سعید جلالی‌راد گفت: در عصر ارتباطات نمی‌توان هیچ‌چیز را کتمان کرد. این مسئله یک درگیری لفظی بود که در هر خانواده‌ای ممکن است اتفاق بیفتد. من فردای آن روز نظر خودم را درباره این ۲ بازیکن به باشگاه گفتم و آن‌ها را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم.

برای من جالب است این اتفاق بعد از بازی پیکان در رختکن افتاد، چرا حالا بعد از ۵ روز و روز قبل از بازی با سپاهان باید خبر آن به بیرون درز کند؟! من با خودم گفتم خدا‌را‌شکر برای اولین‌بار اگر در بازی شانس نمی‌آوریم، در این مسئله شانس آوردیم و کسی چیزی نفهمید که حاشیه شود، اما به‌یک‌باره دیدم امروز این خبر علنی شد. ولی خداوکیلی آنچه هم که درباره این درگیری گفته می‌شود، اصلا صحت ندارد و من ندیدم.

داوود سیدعباسی در ادامه درباره جدال حساس امروز تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: ما امروز مقابل تیم خوب سپاهان بازی داریم که نیازی به تعریف ندارد. این تیم تیمی است که ساختار و عملکرد بسیار خوبی در سال‌های اخیر داشته است. سپاهان یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال ایران است و ما به قدرت این تیم واقفیم. آماده هستیم تا ان‌شاءا... بتوانیم یک بازی قابل‌قبول برابر این تیم انجام دهیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->