نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آویژه صنعت مشهد در اندیشه تثبیت چهارمی در لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۹۴۵۱۱
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
آویژه صنعت مشهد در اندیشه تثبیت چهارمی در لیگ برتر بسکتبال
آویژه امروز در ایستگاه آخر دور اول لیگ برتر بسکتبال به‌مصاف صنایع هرمزگان می‌رود.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته پایانی دور اول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز آغاز می‌شود و در گروه «ب» این پیکار‌ها نماینده مشهد از ساعت‌۱۳ به‌مصاف صنایع هرمزگان خواهد رفت. تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا در‌حالی به‌مصاف این تیم قعرنشین جنوبی می‌رود که این بازی از تالار آزادی و به‌صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما به روی آنتن تلویزیون می‌رود.

نبرد امروز از‌آن‌جهت برای نماینده مشهد حائز‌اهمیت است که شکست در این جدال ممکن است به قیمت از‌دست‌رفتن جایگاه چهارمی تیم در پایان دور اول تلقی شود و کار آویژه در مرحله بعدی سخت شود؛ چرا‌که سپاهان، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده مشهدی‌ها در جدول، امروز یک بازی به نسبت آسان برابر رعد پدافند خواهد داشت و به احتمال فراوان با پیروزی در آن بازی می‌تواند در شمار امتیازات، خود را به آویژه‌صنعت پارسا مشهد برساند و با توجه به پیروزی در ۲ بازی رفت‌و‌برگشت برابر تیم مشهد به رتبه چهارم برسد و آویژه را در جدول یک پله پایین بکشد.

مشهدی‌ها در دیدار رفت مقابل تیم قعرنشین صنایع هرمزگان ۸۳‌بر‌۶۶ به پیروزی رسیدند و بعید است امروز هم کار سختی در پیش داشته باشند. در دیدار رفت ۲ تیم لوکا انزوکیچ با ۲۰‌امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود؛ ولی این نوید خواجه‌زاده بود که با عملکرد‌۱۸، بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->