برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

نویدکیا سد راه پرسپولیسی شدن مغانلو

  • کد خبر: ۹۴۵۶۱
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
نویدکیا سد راه پرسپولیسی شدن مغانلو
محرم نویدکیا صراحتا اعلام کرده رضایت شهریار مغانلو را برای حضور در پرسپولیس صادر نخواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس خبری است که از هفته گذشته در فضای رسانه‌ای به گوش می‌خورد ودوباره نگاه‌ها را متوجه این بازیکن کرده است. مغانلو که فصل قبل روزهای خوشی را با پرسپولیس سپری کرد به دلیل موانعی که پیش رو داشت(با توافق باشگاه سانتاکلارا و سپاهان) نتوانست یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند و راهی اصفهان شد تا درترکیب این تیم به میدان برود.
مغانلو اما تا به امروز نتوانسته آن درخششی که انتظار می‌رفت درترکیب سپاهان داشته باشد واز گوشه و کنار نیز شنیده می‌شود که او بی میل نیست نیم فصل دوم راهی پرسپولیس شود و شانس‌هایش را درخط حمله این تیم مورد آزمون قرار دهد.
جدایی شهریار از سپاهان اما به این سادگی‌ها نیست و باشگاه اصفهانی باید رضایتنامه این بازیکن را برای تیم خواهانش صادر کند. موضوعی که محرم نویدکیا نیز به آن اشاره و تاکید کرده که تحت هیچ شرایطی راضی به صدور مجوز خروج این بازیکن نخواهد بود.
نویدکیا با لحنی درباره مغانلو صحبت کرده که نشان می‌دهد حتی اگر این بازیکن تمایلی به ماندن در اصفهان نداشته باشد، نمی‌تواند مجوز خروج خود را از این باشگاه بگیرد. نویدکیا درباره این ماجرا می‌گوید:«مسئولیت صدور مجوز جدایی بازیکنان با من است. درست است که اگر کسی بخواهد و سپاهان را دوست نداشه باشد مجبورش نمی کنم که در اینجا بماند اما درباره شهریار مغانلو ماجرا متفاوت است و تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی به این بازیکن را نمی‌دهم.» 
با توجه به اظهارات سرمربی سپاهان که به گفته خودش مسئول اول صدور مجوز خروج بازیکنان است مغانلو قادر به جدایی از این باشگاه نخواهد بود. نویدکیا خوب می‌داند که اگر این مهاجم را به پرسپولیس بدهد علاوه بر تضعیف روحی و فنی تیمش، موجب تقویت جدی ترین مدعی قهرمانی لیگ بیست و یکم(پرسپولیس) خواهد شد.
البته پرسپولیس گزینه‌های دیگری را هم مد نظر دارد و زمزمه جذب علی علیپور نیز اطراف این باشگاه به گوش می‌خورد. سرخ‌ها برای تقویت خود درواقع فقط یک مورد را دنبال نمی‌کنند وبه طور قطع اگر فرایند بازگرداندن مغانلو مختل شود، به سراغ دیگر گزینه‌ها خواهند رفت.
حتی درباره جذب بشاررسن نیز در اردوگاه سرخ خبرهایی نقل می‌شود. رسن نیز سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->