معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

استعلام، مقایسه و خرید بیمه موتور آنلاین و با ارزان‌ترین قیمت در زمستان ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۹۴۵۸۱
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
  • ۱
استعلام، مقایسه و خرید بیمه موتور آنلاین و با ارزان‌ترین قیمت در زمستان ۱۴۰۰
بیمه شخص ثالث در میان موتورسوار‌ها نسبت به افرادی که اتومبیل دارند، با استقبال کمتری مواجه شده است.

گزارش آگهی

بیمه شخص ثالث در میان موتورسوارها نسبت به افرادی که اتومبیل دارند، با استقبال کمتری مواجه شده است. با توجه به آمارهای منتشر شده در سال‌های گذشته، موتورسیکلت‌هایی که در سطح شهر در حال تردد هستند، حدود 90 درصد آن‌ها بیمه موتورسیکلت را تهیه نکرده‌اند.

عدم تهیه بیمه موتور به این معنا است که موتورسوار در صورت بروز حادثه باید خسارت‌های سنگین را از جیب  پرداخت کند.در حقیقت بیمه موتور خسارت‌های ایجاد شده در حادثه را توسط شرکت بیمه پرداخت می‌کند. در این بیمه نامه خسارت‌های مالی و جانی که راننده مقصر باید به وسیله نقلیه دیگر پرداخت کند را تا سقف تعهدات خود پرداخت خواهد کرد.

همچنین خسارت‌هایی که با نقص عضو، هزینه‌های درمان و فوت همراه باشد هم تحت پوشش این بیمه نامه قرار خواهد گرفت.

بیمه موتور برای همه راکبان در سطح شهرو جاده الزامی است.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث موتور

بیمه موتور به طور کلی به سه حالت کلی تقسیم شده و تحت پوشش قرار می‌گیرند. این خسارت‌ها شامل:

  • خسارت مالی شخص ثالث
  • خسارت جانی به راننده
  • خسارت جانی به شخص ثالث

با توجه به این موارد، بیمه ثالث خسارت‌های مالی وارد شده به شخص ثالث و صدمه‌های جانی وارد شده به هر دو طرف حادثه را تحت پوشش قرار داده و جبران خواهد کرد.

حوادث تحت پوشش بیمه موتورسیکلت شامل چیست؟

در بیمه نامه موتورسیکلت برخی از حوادث تحت پوشش قرار خواهند گرفت که شامل موارد زیر است:

  • برخورد یا تصادف موتور با هر گونه جسم ثابت یا متحرک
  • پرداخت دیه فوت یا نقص عضو
  • خسارت‌های ایجاد شده از طریق محموله و بار موتور به شخص ثالث
  • هرگونه خسارت مالی وارد شده به شخص ثالث
  • هزینه‌های درمان شخص ثالث در صورت بروز حادثه

خسارت جانی و مالی اشخاص ثالث در جریان  تصادف با بیمه شخص ثالث راننده مقصر موتور قابل جبران است.

سقف تعهدات بیمه شخص ثالث موتور

با توجه به قوانین بیمه شخص ثالث در سال 1400 که از سوی بیمه مرکزی اعلام شده است، نرخ دیه تعهد مالی این بیمه نامه به شرح زیر است:

  • تعهد مالی، حداقل به میزان 16 میلیون تومان و تا سقف 320 میلیون تومان
  • تعهد جانی و نقص عضو، برای هر نفر 640 میلیون تومان
  • بیمه حوادث سرنشین، 480 میلیون تومان

استثنائات بیمه شخص ثالث موتورسیکلت شامل چیست؟

تعداد موتورسوارانی که علیرغم دانستن اجباری بودن بیمه شخص ثالث موتور آن را خریداری نمی کنند، زیاد است. باید به این افراد اهمالکار عزیز یادآوری کنیم:” نداشتن بیمه موتورسیکلت جریمه روزانه را در پی دارد”. اگر حادثه ای رخ دهند و شرایط زیر حاکم باشد، شرکت بیمه به راننده مقصر فاقد بیمه موتور خسارتی پرداخت نخواهد کرد:

  • رانندگی در حالت مستی یا استعمال مواد مخدر و روانگردان انجام شده باشد.
  • تصادف عمدی باشد
  • راننده مقصر موتور گواهینامه رانندگی این وسیله نقلیه را نداشته باشد.
  • راننده، موتورسیکلت را دزدیده باشد یا با سند و مدرک ثابت شود که او از مسروقه بودن موتور اطلاع داشته است.

نرخ قیمت بیمه موتور سیکلت

نرخ پایه بیمه موتور با توجه به تعداد سیلندرها محاسبه خواهد شد که به طور کلی موتور سیکلت‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شود. تعداد سیلندرهای موتور سیکلت عبارتند از:

  • موتور سیکلت گازی
  • موتور دنده‌ای یک سیلندر
  • موتور سیکلت دوسیلندر و بالاتر
  • موتور دارای سه چرخ و سایدکار

به طور کلی بیمه شخص ثالث موتور سیکلت تنها بیمه اجباری است که برای موتورسوار‌ها در نظر گرفته شده است. حق پایه بیمه موتور از سوی بیمه مرکزی اعلام می‌شود و همانطور که اشاره شد عوامل مختلفی مانند: تعداد سیلندر موتور، سال ساخت، پوشش مالی و ساختار موتور بر روی قیمت نهایی بیمه شخص ثالث موتور تاثیرگزار است. مبلغ پایه بیمه شخص ثالث موتور در سال 1400 به شرح زیر است:

نوع موتور سیکلت

مبلغ حق پایه بیمه موتور سیکلت در سال 1400

دنده ای تک سیلندر

587,600 تومان

دنده ای دو سیلندر و بیشتر

645,500 تومان

دنده ای سه چرخ

694,200 تومان

 

با توجه به نوع موتورسیکلت قیمت‌های بیمه موتور متفاوت بوده و هر دسته بندی نسبت به دیگری قیمت بالاتری دارد. دقت کنید که علاوه بر نرخ پایه و پوشش مالی، تخفیف عدم خسارت و جریمه دیرکرد نیز بر روی نرخ پایه حق بیمه تاثیر گزار است. همانطور که می‌دانید تخفیف عدم خسارت باعث کاهش هزینه و قیمت بیمه موتور سیکلت خواهد شد.

تخفیف عدم خسارت

پاداشی که برای عدم استفاده از بیمه موتور در نظر گرفته می‌شودريا، را تخفیف عدم خسارت می‌دانند. بدین گونه که طبق قوانین بیمه مرکزی با توجه به عدم استفاده از بیمه شخص ثالث موتور سیکلت، به ازای هر سال 5 درصد تخفیف شامل بیمه موتور خواهد شد. همچنین حداکثر تخفیف برای عدم خسارت بیمه شخص ثالث 70 درصد است. این تخفیف‌ها مطابق جدول زیر محاسبه خواهد شد.

 

سال تمدید بیمه موتور

درصد تخفیف عدم خسارت بیمه موتورسیکلت

سال اول (سال دوم بیمه ‌نامه)

5%

سال دوم (سال سوم بیمه ‌نامه)

10%                                       

سال سوم (سال چهارم بیمه ‌نامه)

15%       

سال چهارم (سال پنجم بیمه ‌نامه)

20%

سال پنجم (سال ششم بیمه نامه)

25%

سال ششم (سال هفتم بیمه نامه)

30%                          

سال هفتم (سال هشتم بیمه نامه)

35%

سال هشتم (سال نهم بیمه نامه)

40%           

سال نهم (سال دهم بیمه نامه)

45%    

سال دهم (سال یازدهم بیمه نامه)

50% 

سال یازدهم (سال دوازدهم بیمه نامه)

55%     

سال دوازدهم (سال سیزدهم بیمه نامه)

60%

سال سیزدهم (سال چهاردهم بیمه نامه)

65%

سال چهاردهم (سال پانزدهم بیمه نامه)

70%

ارزان ترین بیمه موتورسیکلت را چگونه بخریم؟

استعلام قیمت موتور سیکلت به دو روش حضوری و روش غیر حضوری یا همان آنلاین امکان پذیر است. در روش حضوری باید به یکی از دفاتر بیمه مراجعه کنید و بدون شرایط مقایسه و آگاهی از سایر شرایط شرکت‌های بیمه‌ای دیگر، بیمه نامه خود را تهیه کنید.

در روش خرید بیمه به صورت آنلاین به راحتی می‌توانید بدون صرف انرژی و اتلاف زمان، تنها با چند کلیک بیمه نامه موتور سیکلت خود را در شرکت‌های بیمه استعلام بگیرید و با مقایسه انجام شده بیمه نامه مورد نظر خود را تهیه کنید.

با توجه به عوامل تاثیرگذار در قیمت بیمه موتورسیکلت، همان طور که متوجه شده اید، عوامل تعداد سیلندر و نوع و ساختار موتور عوامل ثابتی هستند که در نرخ بیمه موتور سیکلت تاثیر می گذارند پس جهت برخورداری از ارزان ترین بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، بیمه گزار باید بیمه موتورسیکلت خود را قبل از اتمام سررسید آن تمدید نماید تا مشمول جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث نشود.

ضمنا با برخورداری از سقف تخفیف عدم خسارت و انتخاب کمترین پوشش انتخابی نیز می توان ، قیمت بیمه موتورسیکلت را کاهش داد. شما می‌توانید با استعلام قیمت بیمه موتور از سامانه‌های فروش آنلاین بیمه و مقایسه قیمت شرکت‌های بیمه‌گر، خرید آنلاین بیمه موتور سیکلت را تجربه نمایید.

استعلام  و خرید  ارزانترین بیمه موتور سیکلت از بیمه دات کام

خرید آنلاین بیمه موتور از بیمه دات کام

انتخاب بهترین بیمه موتور سیکلت را می‌توان یکی از دغدغه‌های موتورسوار‌ها دانست. با توجه به اینکه در خرید حضوری شرایط برای مقایسه و استعلام شرکت‌های بیمه‌ای وجود ندارد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تهیه این بیمه نامه به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم بیمه دات کام ( https://bimeh.com/ )  اقدام کنید.

بیمه دات کام یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید بیمه است که می‌توان از طریق آن خدمات بهترین شرکت‌های بیمه‌ای را مشاهده کرد و  خرید آنلاین بیمه موتور را تجربه کنید. این سامانه برای رشته بیمه های خود  خود به صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته پشتیبانی دارد و کافی است که تنها با چند کلیک،  بیمه موتور سیکلت خود را تهیه کنید.

در حقیقت bimeh.com با فراهم آوردن شرایط استعلام قیمت آنلاین و مقایسه شرکت‌های بیمه‌ای، شما را در انتخاب بهترین بیمه موتورسیکلت همراهی خواهد کرد.

راه‌های ارتباط با کارشناسان بیمه دات کام

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
0
کدوم بیمه کدوم کشک،همش چاپیدن جیب ملته،سالی پنج درصدتخفیف اضاف میشه اونم بامکافات و احتیاط همیشگی،موقع تمدیدبیمه میبینی سالی ۲۵ درصدتعرفه زیادشده،من سالی پنج درصد تخفیف اضافم میشه ولی سالانه بیش از ۳۰۰ به پرداخت بیمم اضاف میشه،دزدی النی،انشاالله خرج دوا و دکتر عزیزانشون میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->