معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

ماساژور دست برای گیمر‌ها

  • کد خبر: ۹۴۷۵۰
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
ماساژور دست برای گیمر‌ها
شرکت ژاپنی Bauhutte به طراحی و تولید محصولی ویژه برای طرف داران بازی‌های ویدئویی موفق شده که قادر است دست‌های گیمر‌ها را ماساژ دهد. این دستگاه که تحت عنوان ماساژور دست شناخته می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان هر دو دست را با آن ماساژ داد، اما در هر بار، تنها یک دست درون این دستگاه قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز - شرکت ژاپنی Bauhutte به طراحی و تولید محصولی ویژه برای طرف داران بازی‌های ویدئویی موفق شده که قادر است دست‌های گیمر‌ها را ماساژ دهد. این دستگاه که تحت عنوان ماساژور دست شناخته می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان هر دو دست را با آن ماساژ داد، اما در هر بار، تنها یک دست درون این دستگاه قرار می‌گیرد.

به گفته شرکت سازنده، این ماساژور از ۱۵ لایه ایربگ برای هر انگشت و صفحه شیاتسو برای ماساژ کف دست تشکیل شده است. کاربران دو گزینه پیش رو خواهند داشت: حالت شیاتسو برای ماساژ کل دست و حالت دوم که برای حرکات کششی ویژه انگشتان استفاده می‌شود. گزینه‌هایی نیز برای تعیین شدت ماساژ برای این دستگاه طراحی شده است و کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه گرم کردن دست به تسهیل گردش خون کمک کنند. کل فرایند ماساژ حدود ۱۰ دقیقه طول خواهد کشید و دستگاه به صورت خودکار و پس از گذشت این مدت زمان، خاموش می‌شود.

شرکت Bauhutte به گیمر‌ها توصیه می‌کند تا قبل از شروع بازی، با کمک این دستگاه، دست‌های خود را ماساژ دهند تا بتوانند انگشتان خود را گرم کنند. همچنین این شرکت، استفاده از MSG-۰۱H-BK، در موقع استراحت یا پس از اجرای بازی را نیز توصیه کرده است. اگرچه شاید به اعتقاد برخی کاربران، چنین محصولی چندان کاربردی به نظر نرسد، اما بسیاری از گیمر‌های حرفه‌ای برای بهبود گردش خون، جذب رطوبت و کار بهتر با دکمه دسته‌های بازی، دست‌های خود را با استفاده از گرم کن‌های خاصی که برای این منظور طراحی شده، بین ست‌ها و دور‌های بازی گرم می‌کنند.

حتی برخی از سازمان‌هایی که در حوزه بازی فعالیت دارند، ماساژور‌هایی را برای ارتقای عملکرد بازیکنان خود استخدام می‌کنند، البته حضور Bauhutte در عرصه گیمینگ چندان هم جدید نیست و این شرکت در سال گذشته، از محصولی جدید در قالب تخت بازی رونمایی کرد که کاربر می‌توانست روی آن دراز بکشد و تجربه راحت و متفاوتی از اجرای بازی‌ها را احساس کند. به گفته این شرکت، ماساژور دست MSG-۰۱ H-BK تنها در ژاپن عرضه می‌شود و قیمت آن نیز حدود ۱۵۰ دلار تعیین شده است. هنوز زمان دقیقی برای عرضه این محصول اعلام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->