نخبگان و برنامه‌ریزان شهری برای رفع مزاحمت مشاغل مزاحم در مشهد راهکار ارایه کنند

  • کد خبر: ۹۵۰۳۸
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
نخبگان و برنامه‌ریزان شهری برای رفع مزاحمت مشاغل مزاحم در مشهد راهکار ارایه کنند
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از نخبگان، دانشگاهیان و برنامه ریزان شهری خواست برای رفع مشاغل مزاحم راهکار ارایه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد  خطاب به نخبگان و دانشگاهیان افزود: رسالت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی و رفع مزاحمت مشاغل و اصناف و ساماندهی مشاغل است.
وی تاکید کرد: شهرداری‌ها مکلف هستند به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم، متناسب با وضعیت فعالیت مکان استقرار ماهیت شغلی آن نسبت به صدور حکم انتقال و جابجایی، رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرایند کار، تغییر فعالیت و یا نوسازی اقدام کنند.
رضوی گفت: در راستای آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری مطابق قانون اساسی و بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها مشاغل صنوفی که آلودگی، مزاحمت و شرایط ناایمن داشته باشند نمی‌توانند در محدوده شهری فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: در خصوص مشاغل مزاحم و آلاینده باتوجه به شدت مزاحمت، ناسازگاری با محیط شهری و شرایط محلی حسب مورد، مفاد بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ملاک عمل خواهد بود و دستگاه‌های اجرایی و اتحادیه‌ها صنفی موظفند از صدور مجوز جدید و یا تمدید پروانه فعالیت برای مشاغل و صنوف یاد شده برای استقرار در محل‌های غیر مجاز خودداری کنند.
منبع:مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->