چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها
سرخط خبرها

یامگا چهار گل تا شکستن رکورد در استقلال| روز‌های خوش بازیکن فرانسوی در ایران

  • کد خبر: ۹۵۳۲۸
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
یامگا چهار گل تا شکستن رکورد در استقلال| روز‌های خوش بازیکن فرانسوی در ایران
کوین یامگا که ابتدای فصل به عنوان مدافع راست به خدمت گرفته شد اکنون به گلزن اول این تیم درلیگ بیست و یکم تبدیل شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عملکرد کوین یامگا، بازیکنی که در ابتدا به‌عنوان مدافع راست به استقلال پیوست تا پایان هفته چهاردهم لیگ بیست و یکم بسیار چشمگیر است. این بازیکن در حالی گام به دایره آبی‌ها گذاشت که هرگز تصور نمی‌شد بواسطه پستی که در آن بازی خواهد کرد، به اول گلزن این تیم تبدیل شود. استعداد یامگا در گلزنی، اما در همان بازی نخست مقابل ذوب‌آهن که او دو بار دروازه این تیم را فرو ریخت بر همگان عیان شد و مجیدی را به سمتی برد که از این بازیکن بیشتر در پست‌های هجومی بهره بگیرد. در حقیقت یامگا که آمده بوده دفاع راست مطمئنی برای استقلال باشد به یک گوش راست راست گلزن تبدیل شد که گاهاً نیز در خط حمله بازی کرد.

در بازی با مس رفسنجان که آخرین نمایش استقلال در لیگ بیست و یکم بود، یامگا در دو پست گوش راست و مهاجم بازی کرد و مشخص شد که فرهاد مجیدی عمیقاً دل به این بازیکن بسته و بسیاری از تاکتیک‌های هجومی خود را با استفاده از نبوغ این فرانسوی تعیین می‌کند. اتکا به یامگا تصمیمی نبوده که هیچ کس را در استقلال پشیمان کند و فرهاد مجیدی بیشترین سود را از این بازیکن برده است. مجموع گل‌هایی که یامگا برای استقلال به ثمر رسانده به عدد شش می‌رسد که چهار گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده تا یک رکورد خاص نیز به‌نام این فرانسوی به ثبت برسد.
پیش از شروع لیگ شاید باور این بود که امین قاسمی‌نژاد و یا رودی ژستد این وظیفه را به عهده بگیرند و به اول مردان گلزن استقلال تبدیل شوند، اما این دو بازیکن روی هم دوبار برای استقلال گل زده‌اند و حتی آمار گلزنی‌شان برای استقلال در دو جام لیگ و حذفی کمتر از آرمان رمضانی است که این نشان می‌دهد هیچ یک، توفیقاتی که یامگا به دست آورده‌اند را به چنگ نیاورده‌اند.
یامگا در فصل جاری به حدی در گلزنی موفق بوده که در آستانه شکستن رکورد گل‌های خود در تمام سال‌هایی است که به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای شناخته شده است. این بازیکن از زمانی که فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرده ۹ بار موفق به گلزنی شده است، اما در همین فصل با استقلال شش بار گل زده و اگر چهار گل دیگر وارد دروازه حریفان استقلال کند، رکورد خودش در گلزنی را می‌شکند و بهترین آمار خود را در فوتبال ایران به ثبت می‌رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->