سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه حذف جرائم محدودیت تردد شبانه کرونایی + جزئیات

  • کد خبر: ۹۵۵۲۹
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
نحوه حذف جرائم محدودیت تردد شبانه کرونایی + جزئیات
سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا درباره حذف جرائم کرونایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه ششمین رزمایش ارتقای توان و تحریک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد درباره حذف جرائم کرونایی گفت: در این خصوص ابلاغ کردم که طی شرایطی بتوان جرائم کرونایی را حذف کرد.

وی درباره این شرایط افزود: ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به ما ابلاغ نشده باشد. یا در مواردی پرستاران و کادر درمان، افرادی دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح باشد و... می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.

هادیانفر اظهار کرد: این افراد به سه طریق می‌توانند نسبت به حذف این جرائم اقدام کنند. اول مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰، دوم مراجعه به هیات‌های رسیدگی ماده ۵ و سوم مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: لازم است این افراد مدارک و مستندات خود را نیز همراه داشته باشند و در آنجا ارائه کنند تا پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به حذف این جرائم اقدام شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->