قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

نخستین پیروزی گاز با درخشش اربابی‌نژاد

  • کد خبر: ۹۵۵۸۴
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
نخستین پیروزی گاز با درخشش اربابی‌نژاد
تیم بسکتبال زنان گاز بالاخره اولین پیروزی فصل خود را جشن گرفت.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال بانوان گاز تهران با نمایش خوب المیرا اربابی‌نژاد و غزل فراهانی ۵۷ - ۵۳ آکادمی ا‌ی‌زی بسکتبال را شکست داد و نخستین برد فصل خود را کسب کرد.
بازیکنان آغازگر ستاد گاز تهران: راز محمودی، کیژان شکری، المیرا اربابی‌نژاد، شهناز سمیعیان و ماجده ناخدا اصل
سرمربی: فرانک طیاری

بازیکنان آغازگر آکادمی ا‌ی‌زی بسکتبال: ریحانه حسن‌پور، زهرا عمرانی، نیلوفر حاجی‌پور، زهرا مقدسی و فرناز خدامرادی
سرمربی: زهرا اسلام‌زاده

کوارتر نخست
فرناز خدامرادی سبد اول بازی را برای ای‌زی گرفت و کیژان شکری پشت خط پرتاب آزاد، پاسخ داد. مقدسی و حاجی‌پور برتری ای‌زی را تثبیت می‌کنند، ولی غزل فراهانی با نخستین ۳ امتیازی بازی، اختلاف را به حداقل می‌رساند. المیرا اربابی‌نژاد دقیقه‌ای بعد دومین ۳ امتیازی را می‌زند تا نتیجه ۸ -۶ به سود گاز شود. ۴ امتیاز دیگر اربابی‌نژاد و دو سبد از پورمحمدیان و ناخدااصل، برتری ۱۶ - ۸ گاز در وقت نخست را درپی دارد.

کوارتر دوم
حاجی‌پور و مقدسی شروع خوب ای‌زی در وقت دوم را رقم می‌زنند، اما اربابی‌نژاد حسابی روی فرم است و با دو سبد دیگر، گاز را به ۲۰ می‌رساند. آنطرف هم فاطمه قبادی ۵ امتیاز پیاپی می‌گیرد. اندوان کیژان شکری فاصله را حفظ می‌کند. براتی و ناخدااصل برای طرفین سبد می‌گیرند و ۳ امتیازی مریم عبیری بازهم فاصله را کم می‌کند و عابدی اختلاف را به حداقل می‌رساند. گاز ۲۵ - ۲۴ برنده به رختکن می‌رود.

کوارتر سوم
راز محمدی سبد اول نیمه دوم را می‌گیرد. خدامرادی تلافی می‌کند و اربابی‌نژاد سبد دیگری می‌گیرد. قبادی پس از آنکه پاسخ ۳ امتیازی فراهانی را می‌دهد، فرصت تساوی بازی را به دست می‌آورد، ولی با خطای فراهانی صاحب ۳ پرتاب آزاد می‌شود که تنها یکی را گل می‌کند. اربابی‌نژاد سبد دیگری می‌گیرد، ولی قبادی، خدامرادی و عمرانی نتیجع را در ۳۴ مساوی می‌کنند. تک پرتاب آزاد شهناز سمیعیان و امتیازگیری اربابی‌نژاد برتری را به گاز می‌بخشد، ولی ۳ امتیازی قبادی بازی را در ۳۷ به تعادل می‌کشد. درخشش ناخدااصل و ۶ امتیاز او نتیجه را ۴۳ - ۳۷ به سود گاز می‌کند.

کوارتر چهارم
ناخدااصل دو امتیاز دیگر می‌گیرد و فراهانی برتری گاز را دورقمی می‌کند. اربابی‌نژاد گاز را به ۵۰ می‌رساند تا بازی خوبش تکمیل شود. ۵ امتیاز قبادی و سبد حسن‌پور، ای زی را به‌بازی برمی گرداند. کیژان پس از مدت‌ها سبد می. گیرد و دو پرتاب ۳ امتیازی عبیری و فراهانی کار را به اوج هیچان می‌رساند. ۵۲ - ۵۱. خطای سمعیان روی براتی، دو پرتاب آزاد و دو امتیاز به ای‌زی می‌بخشد تا در ۵۰ ثانیه به پایان، شاگردان اسلام‌زادن پیش بیفتند! اما ۱۰ ثانیه بعد کیژان شکری این‌کار را آنطرف تکرار می‌کند و با دو‌پرتاب آزاد برتری را پس می‌گیرد. تایم اوت ای‌زی حاصلی ندارد و در برگشت کیژان یک امتیاز دیگر می‌گیرد. بازهم وقت استراحت و در بازگشت اربابی‌نژاد سند اولین پیروزی فصل گاز را امضا می‌کند. شاگردان طیاری ۵۷ - ۵۳ برنده می‌شوند.
المیرا اربابی نژاد (۳۸:۴۱ دقیقه) با ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس گل، ۸ توپ‌ربایی و کارایی ۱۷ چهره برجسته میدان بود.
غزل فراهانی (۲۱:۲۲ دقیقه) با ۹ امتیاز، ۴ ریباند و کارایی ۱۴ دیگر چهره موفق گاز بود.
فاطمه قبادی (۲۷:۰۷ دقیقه) با ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۰ موثررع بازیکن ای‌زی و امتیازآورتربن بازیکن میدذن هم شناخته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->