شانس استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پررنگ شد؟

  • کد خبر: ۹۵۶۷۴
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
شانس استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پررنگ شد؟
اخبار ضدونقیضی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شنیده می شود. برخی مدعی هستند که مجوز برای حضور سرخابی های پایتخت در آسیا صادر شده و برخی دیگر این اخبار را تکذیب می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه مجوز استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است.

درحالیکه همه تقریبا از بازگشت دو تیم مطرح پایتخت به لیگ قهرمانان آسیا قطع امید کردند، خبری به دستمان رسید که قطعا جامعه فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس و استقلال را بسیار خوشحال خواهد کرد.


طی روز‌های گذشته نماینده وزارت ورزش به همراه وزارت صمت و وزارت اقتصاد دارایی که استقلال و پرسپولیس به این دو وزارت خانه واگذار شده راهی مالزی شدند و جلسات فشرده‌ای با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند.

این نفرات با ارائه تضامین لازم و دادن تعهد‌های مورد نظر AFC موافقت ضمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای بازگشت پرسپولیس و استقلال به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دریافت کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این خبر بسیار امیدوارکننده به زودی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

همچنین به زودی مشکلات مربوط به مجوز حرفه‌ای گل گهر رفع خواهد شد و این تیم هم می‌تواند در صورت لزوم در رقابت‌های آسیایی شرکت کند.

فدراسیون حل مشکل استقلال و پرسپولیس را تکذیب کرد!

حسین شریفی اظهار کرد: این مطلب را در فضای مجازی دیده ایم، اما تا این لحظه خبری در این خصوص وجود ندارد و اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیافتد رسما به ما اعلام و ما هم اطلاع رسانی می‌کنیم.

گفتنی است در ساعات گذشته مطلبی با این مضمون که شنیده می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا با مجوز بازگشت سرخابی‌ها به آسیا را صادر کرده، منتشر شده است که تا این لحظه در حد شایعه و گمانه زنی است.

پس از حذف دو تیم مطرح ایران و آسیا از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، رایزنی‌های مختلفی برای بازگشت سرخابی‌ها به این رقابت‌ها صورت گرفته، اما هنوز به صورت رسمی هیچ مجوزی صادر نشده و باید منتظر روز‌های آینده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->