سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها
امام جمعه مشهد:

کسانی که نقد می‌کنند حواسشان باشد نقدی نکنند که آب به آسیاب دشمن بریزند

  • کد خبر: ۹۵۷۵۵
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کسانی که نقد می‌کنند حواسشان باشد نقدی نکنند که آب به آسیاب دشمن بریزند
امام جمعه مشهد گفت: نقد در این مملکت آزاد است و باید نقد شود، این درست نیست بنده حرف بزنم کسی نقد نکند و بگویم هرچه گفتم درست است، کسانی که نقد می‌کنند حواسشان باشد نقدی نکنند که آب به آسیاب دشمن بریزند بهانه به دست دشمن بدهند،

به گزارش شهرآرانیوز، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه ۲۴ دی ماه مشهد مقدس در حرم امام رضا (ع) اظهار کرد: روز نوزدهم دی برای ما مخصوصأ برای نسلی که آن روز را درک نکرده است، خیلی اهمیت دارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی ادامه داد: این روز سرآغاز یک حرکت زنجیره‌ای در کشور است بساط یک نظام و حکومتی که برای خودش ۲۵۰۰ سال سابقه تاریخ قائل بود نابود کرد

وی با بیان اینکه چرا آن قدرت تا دندان مسلح در مقابل مردم با دست خالی شکست خورد؟، متذکر شد: آن قدرت به خاطر پوچی و تهی بودن، مالامال از فساد، جنایت و نفرت عمومی شکست خورد، مردم یک چیز داشتند و آن غیرت دینی بود، حمایت و امداد الهی را از غیب داشتند و پیروز شدند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر این موضوع که رهبر انقلاب در روز ۱۹ دی امسال روی دو نکته «غیرت دینی» و «مقصد. جنگ نرم» تأکید داشتند، اضافه کرد: غیرت دینی این است که ما سه چیز را در زندگی تحمل نکنیم: «ضعف و ناتوانی اسلام»، «دشمنی خدا» و «سقوط ارزش‌ها».

وی افزود: آدمی که غیرت دینی دارد نمی‌توانی در برابر تهاجم به دین بی‌تفاوت باشد، غیرت دینی به آدم اجازه نمی‌دهد ببیند ارزش، فرهنگ و جریان واجبات و جریان‌های ارزشی دین در مردم عوض شود و ارزش‌های غربی دشمن جایش را بگیرد.

امام جمعه مشهد گفت: حاکمیت دین یعنی نظام اسلامی که ۴۳ سال است تشکیل شده و حکمرانی دین یعنی دین در زندگی اجتماعی ما حکمرانی کند، ضامن حکمرانی دینی در کشور وجود غیرت دینی است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه دشمنان ما دشمن اسلام سیاسی هستند نه اسلام سکولار، بیان کرد: فضای مجازی مالامال از توهین به اشخاص و مسئولین و ایجاد دغدغه برای نظام و ایجاد نارضاتی و سیاه نمایی برای مردم است را دشمن درست کرده، این جنگ دشمن است که «اسلام سیاسی» را هدف گرفته است.

وی افزود: نقد در این مملکت آزاد است و باید نقد شود، این درست نیست بنده حرف بزنم کسی نقد نکند و بگویم هرچه گفتم درست است، کسانی که نقد می‌کنند حواسشان باشد نقدی نکنند که آب به آسیاب دشمن بریزند بهانه به دست دشمن بدهند، از طریقی نقد شود که دشمن استفاده نکند و نظرش را نیز کاملأ اعلام کند.

منبع:قدس آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->