پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

تردید اسکوچیچ برای دعوت از یزدانی به تیم ملی| وضعیت مبهم مدافعان استقلال

  • کد خبر: ۹۵۷۶۱
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
تردید اسکوچیچ برای دعوت از یزدانی به تیم ملی| وضعیت مبهم مدافعان استقلال
بحث دعوت از سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به اردوی آینده تیم ملی درحالی داغ شده که ممکن است مصاحبه یزدانی درباره تیم ملی منجر به حذف او از لیست آتی تیم ملی شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرای دعوت از سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها داغ شده و برخی شایعاتی وجود دارد که برای جلوگیری از مشمول شدن این دو بازیکن به خدمت مقدس سربازی، به تیم ملی دعوت شوند تا همچنان فرصت بازی در استقلال را داشته باشند. درعین حال که این شایعات به گوش می‌خورد، فلاح، مدیرعامل باشگاه فجر نیز تاکید کرده که مرادمند ویزدانی باید در اسفند ماه دوران مقدس سربازی را سپری کنند که این اظهارات با واکنش باشگاه استقلال نیز مواجه شده است. با این وجود، اما دعوت از هیچ کدام از این بازیکنان به تیم ملی قطعی نیست و حتی احتمال دارد سیاوش یزدانی به دلیل مصاحبه‌ای که درباره وضعیتش درتیم ملی داشت، به اردوی تیم ملی دعوت نشود. یزدانی چندی قبل مصاحبه‌ای انجام داد و در آن اعلام کرد دلیل بازی نکردنش را از اسکوچیچ سوال کنید که این پاسخ به مذاق سرمربی تیم میل خوش نیامده و هیچ بعید نیست همین مسئله دستمایه‌ای برای دعوت نشدن این بازیکن به اردوی آتی تیم ملی شود. با این حال انتظار است که از میان مدافعانی که طی نیم فصل فقط ۵ گل دریافت کرده‌اند حداقل یک بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شود که احتمالا بازهم شانس سیاوش یزدانی برای حضور درتیم ملی بیش از سایرین خواهد بود وشاید اسکوچیچ درنهایت به آن مصاحبه بسنده نکرده و یزدانی را به تیم ملی فرا بخواند. وضعیت مرادمند، اما مشخص نیست و اگر این مدافع به تیم ملی دعوت نشود، باید طبق زمانبندی انجام شده دوران مقدس سربازی را سپری کند. همه چیز به زودی روشن خواهد شد و پرده از این راز بزرگ برداشته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->